czwartek, 17 listopada 2016

Denko, czyli krótko, zwięźle i na temat

Witajcie :)

Znowu przychodzę z denkiem :) Pozbierały się cztery denka, ale nie miałam czasu napisać postu (o ja, niedobra). Łapcie więc mega denko :)



 1. Bourjois, chusteczki do demakijażu - świetne chusteczki, dobrze zmywały makijaż, bardzo dobrze nawilżone, nie wysychały w opakowaniu, mimo, że były otwarte chyba 3 miesiące. Jak dla mnie jednak jedna chusteczka była za duża. Mimo wszystko, może kupię ponownie.
2. Rival de loop, maseczka złuszczająca, peel of - bardzo tania i dobra maseczka, szybko wyschła na skórze, świetnie się zerwała, a skóra była bardzo miękka, nawet rano. Mam kilka opakowań. Gdy je skończę - kupię ponownie.
3. Beauty formulas, plaster z węglem aktywnym na nos - średni, pory oczyścił, ale pozostały czarne smugi na nosie, do tego lekko odchodził od skóry na środku. Nie kupię. Dobrze, że dostałam jeden plaster od koleżanki.
4. Alterra, olejek papaya i migdał - używałam go na włosy, był świetny, ładnie pachniał. Kupię ponownie.
5. Nivea pianka do mycia twarzy - średnia, lekko wysuszała twarz, miałam wrażenie że wysuszał mi twarz, resztę zużyłam do mycia pędzli. Nie kupię ponownie.
6. Pantene, odżywka w piance - nie spodobała mi się. Nie kupię ponownie.
7. Batiste, suchy szampon o zapachu orientalnym - ulubiony. Na pewno kupie ponownie,
8. Nivea dry comfort, antyperspirant - tragedia, zostawiał białe plamy, ciężko było mi się nauczyć go stosować żeby nie zostały białe plamy, które się kruszą. Nie kupię ponownie.
9. Dove, żel pod prysznic - lubię te żele, ten był taki jak inne wersje zapachowe. Kupię ponownie.
10. Nivea, balsam pod prysznic - super produkt, świetnie nawilżał. Jak dla mnie takie rozwiązanie jest na prawdę zbawieniem, bo nie lubię się smarować i czuć lepkości na ciele. Kupię ponownie.
11. Paese, puder ryżowy - najlepszy puder jaki miałam, dobrze matowił, nie widać go na twarzy, był wydajny. Kupię ponownie.
12. Avon Scent essence, passion fruit - całkiem przyjemna woda, ale zapach znudził mi się. Nie kupię ponownie.
13. Pupa ultraflex mascara - świetny tusz, długo był mokry, pięknie rozdzielał i rozczesywał rzęsy. Gdyby nie cena regularna - kupiłabym.
14. Lovely eyeliner szary - świetny produkt, precyzyjny pędzelek, nie rozmazywał się. Kupię ponownie.


15. Exlusice Spa, maseczka hialuronowa - całkiem sympatyczna maseczka, ale nie wiem czy kupię ponownie.
16. Calinda olejek pod prysznic i do kąpieli z olejkiem babassu - świetny olejek, zapach średni, ale ładnie nawilżał. Kupię ponownie.
17. Fa pink passion, antyperspirant - ładny zapach, nie pozostawia białych śladów, dobrze chroni przed potem i przykrym zapachem, do tego niska cena. Kupię ponownie.
18. Isana, panka do golenia, zielone jabłuszko - słaba pianka, ciężko się wyciskała, rozpuszczała się pod wpływem, nawet małej ilości wody. Nie kupię ponownie.
19. Planet spa, pianka pod prysznic - tragedia! Słabo myła, była bardzo mało wydajna, bardzo wodnista. Nie kupię.
20. Garnier, płyn micelarny - ulubiony produkt do demakijażu, jest bardzo wydajny, dobrze zmywał makijaż. Na pewno kupię ponownie.
21. Maybelline krem BB - był za ciemny. Musiałam wyrzucić.
22. Effaclar Duo+ - mimo, że na początku nie sprawdzał się to z czasem się z nim polubiłam, gdy go używałam, nie miałam większych problemów z cerą. Kupię ponownie.
23. Ziaja, pasta oczyszczająca - dobra pasta, używam jej jako maseczki i tak sprawdza się najlepiej, lekko peelinguje i oczyszcza pory. Kupię ponownie.
24. Tołpa dermo, strefa T, krem na dzień - mój ulubiony krem, na pewno kupię ponownie.


25. Soraya body diet - nie pasował mi efekt chłodzący, więc wyrzuciłam pół opakowania. Nie kupię.
26. Maybelline Lash sensational - jeden z ulubionych tuszy, dobrze rozdziela rzęsy i je podkreśla. Kupię ponownie.
27. Alterra, szampon do włosów, papaya i aloes - mój ulubiony szampon, o którym już kilka razy pisałam. Mam jeszcze 3 buteleczki i kupię ponownie.
28. Alterra, odżywka do włosów z granatem - sytuacja taka sama jak wyżej. Kupię ponownie.
29. Taft shine, efekt laminowania wlosów - porażka, śmierdzi jak farba do włosów, efekt żaden. Nie kupię.
30. Laura conti baza pod lakier - słaba, lakier odpryskuje. Nie kupię.
31. Eveline 2000 eyeliner - słaby, robi się z niego na pędzelku jakby glut, ciężko nałożyć cienką warstwę. Nie kupię.
32. Cetaphil EM - najlepsza emulsja do mycia twarzy, delikatna, myje dobrze, jest wydajna i delikatna dla nawet problematycznej cery. Kupię ponownie.
33. Marion, złuszczające skarpetki do stóp - średnio złuszczał skórę, jak dla mnie są dobre na małe zrogowacenie. Nie kupię ponownie.
34. Avon naturals, karambola i kokos, mleczko do ciała - świetne, lekkie nawilżenie, o ile ja nie cierpię nic w siebie wsmarowywać o tyle w przypadku tego prosuktu bardzo to lubiłam. Kupię ponownie.
35.Avon naturals, karambola i kokos, żel pod prysznic - przyjemny produkt o pięknym zapachu, wydajność średnia. Pewnie kupię ponownie,
36. Avon Senses - świetny żel, bardzo wydajny, o ładnym zapachu, nie wysuszał nawet jak na żele z avonu. Nie wiem czy kupię. Wolę inne żele.


37. Lirene wild blueberry, kremowy żel pod prysznic - bardzo przyjemny żel, ładny, owocowy zapach, kremowa konsystencja. Trochę za duży otwór i wylewało się go trochę za dużo, ale i tak go uwielbiałam. Kupię ponownie.
38. Bourjios healthy mix, puder - dosyć drobno zmielony puder, nie dawał koloru, co bardzo mi odpowiadało. Dobrze matowił. Kupię ponownie.
39. Gliss kur, oil nutritive, szampon do włosów - nie urzekł mnie, jak to szampon z silikonami, zostawiał film na włosach, nie miałam uczucia porządnego umycia. Nie kupię ponownie,
40. Efektima, peeling z maską do rąk - ładnie peelingował a drugi etap nawilżał. Kupię ponownie.
41. Tutto frutti, peeling do ciała, arbuz i melon - ulubiony od dawna i to w każdej wersji zapachowej. Na pewno kupię ponownie.

A Wy znacie te produkty?
Chętnie poczytam o Waszych ulubieńcach :)

Pozdrawiam,
Misi :*

1 komentarz:

  1. Faktycznie trochę Ci się tych pudełeczek nazbierało. ;) Ja z Twoich produktów stosuję i bardzo lubię piankę do twarzy Nivea, piankę do depilacji Isana oraz odżywkę do włosów z granatem Alterra.
    Masz bardzo fajną stronę. Zostaję u Ciebie na dłużej. I zapraszam do mnie. :)

    Pozdrawiam :)
    Włosowe Inspiracje

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)