niedziela, 17 lipca 2016

Zapasy kosmetyczne

Witajcie :)

Jak zapewne wiecie, albo nie wiecie bo Was ominęło gdy o tym wspominałam - jestem na kosmetycznym 'odwyku'. Tzn. staram się jak najwięcej zużywać i oddawać a jak najmniej kupować. Wychodzi różnie. Ostatnio znów przesadziłam - sporo kosmetyków dostałam, na moich ulubieńców była promocja więc zrobiłam lekki zapas... Znowu :/

Pokażę Wam dzisiaj jak wygląda stan moich zapasów :)


No to zaczynamy :)


Pielęgnacja ciała
1. Avon Naturals, woda kokosowa i karambola, mleczko do ciała
2. The Body Shop, masełko do ciała z masłem shea
3. Vaseline, balsam aloesowy w sprayu
4. AA BB, balsam do ciała 10w1


Mycie ciała
5. Lirene, kremowy żel pod prysznic jagoda
6. AA, żel peelingujący do ciała
7. Avon Naturals woda kokosowa i karambola, żel pod prysznic
8. Calinda olejek pod prysznic z olejem babassu
9. Tutti Frutti, peeling do ciała arbuz i melon
10. Original Source, żel pod prysznic wiśnia i pokrzywa
11. Avon Senses Delightful orchard, żel pod prysznic


Pielęgnacja twarzy
12. Mixa tonik łagodzący do twarzy
13. AA ultra nawilżenie, żel do mycia twarzy
14. AA Men Sensitive, żel do mycia twarzy (dostałam, ale mój mężczyzna używać nie będzie, więc sama będę używać ;))


Inne
15. Gilette Satin Care avocado twist, żel do golenia
16. Evree Max Repaor, regenerujący krem do rąk
17-19. Sally Hansen zmywacz bez acetonu (był na wyprzedaży, w super cenie, a bardzo go lubię więc zrobiłam zapas :D)


Zęby
20. Elmex sensitive professional, pasta do zębów
21. Colgate Total Advanced whithening, pasta
22. Elmex Sensitive wirhening
23. Elmex przeciw próchnicy
24. Listerine Total care sensitive (otwarty, ale używałam go przez jakiś czas ale inny w zapasach przeciekał więc musiałam najpierw używać ten przeciekający ;) )
25. Listerine total care zero 
Spokojnie, nie myślcie, że oszalałam, że tyle past nakupiłam w zapas - wszystkie pasty dostałam, tzn wygrałam w konkursie kilka miesięcy temu i dwie już zużyłam :D


Inne
26. Fa Mystc Moments, antyperspirant 
27. AA pomadka do ust migdałowa (zaczęłam jej używać po zrobieniu zdjęć i muszę wspomnieć, że formuła została poprawiona i tak jak kiedyś uważałam ją za najgorszą pomadkę tak teraz ją polubiłam ;) )
28. Loreal False lash wings mascara 
29. Receptury Babci Agafii, mydło do rąk miodowe
30. Alterra, odzywka do włosów z granatem
31. Alterra, szampon do włosów z papayą
32-33. Go pure, chusteczki antybakteryjne wiśniowe (były w Biedronce sprzedawane po 3 sztuki, dlatego mam jeszcze w zapasie)

Znacie te produkty?
Używaliście?
Może są wśród nich wasi ulubieńcy?
A jak wyglądają Wasze zapasy?

Pozdrawiam, Misi :*

12 komentarzy:

  1. Kocham Alterrę mam wielkie zapasy ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 udełeczko :D Kiedy moje zapasy tak się uszczuplą ... Samych żeli pod prysznic mam ponad 40 (2 lata temu miałam ponad 80)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiem jak u Ciebie z zapasami :) No ale jeszcze niedawno pudełko było prawie puste :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dlatego się tyle tego uzbierało :D

      Usuń
  4. Sporo zapasów. U mnie na szczęście większość zapasów jest zdenkowana :) . Od roku przestałam chomikować kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się staram nie chomikować, ale widać z jakim skutkiem ;D

      Usuń
  5. Zapas spory, ale u mnie nie lepiej xD

    OdpowiedzUsuń
  6. łe nie jest tego aż tyle:) gdybyś zobaczyła moje zapasy np pudrów czy żeli do kąpieli to byś dostała szoku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby nie jest tego dużo, ale od czegoś się te zapasy zaczynają. Dlatego już teraz staram się uważać, żeby nie dojść do kilkuset pozycji na mojej liście zapasów :D

      Usuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)