sobota, 30 kwietnia 2016

Denko, denko - kwiecień 2016

Witajcie! :)

Jak ostatnio, przychodzę do Was z kolejnym denkiem, tym razem kwietniowym.


1. Maybelline Affinitone - niestety okazał się dla mnie zbyt różowy, przez co nie byłam w stanie go używać, a i oddać komu nie miałam. Nie kupię, bo żaden z kolorów nie jest dla mnie.
2. Fa, mydło do rąk o zapachu Acai Berry - bardzo pięknie pachniało, kremowe, dobrze się pieniło, dobrze myło. Nie wysuszało. Na pewno kupię ponownie.
3. Nivea, hawaii flower & oil - świetny żel pod prysznic, z olejkiem. Dobrze mył, super się pienił, był nawet wydajny jak na 250 ml. Kupię ponownie.
4. Avon Senses, mgiełka nawilżająca do ciała - mleczko do ciała w aerozolu, pachniało cytrusowo, nawet dobrze nawilżało, szybko się wchłaniało. Mi jednak niespecjalnie podeszło. Taki zwykły nawilżacz do ciała. Nie kupię.
5. Loreal Volume million lashes - kultowy tusz do rzęs, całkiem fajny. Bardzo długo był w idealnej konsystencji, co w sumie jest standardowe dla tuszy Loreal. Kupię ponownie.
6. Revlon Colorstay - kolor dla mnie za ciemny i lekko zbyt różowy. Starałam się rozjaśniać, ale było na nic. W końcu wyrzuciłam. Nie lubię też tak ciężkich i mocno kryjących podkładów, bo czuję się jak w masce. Nie kupię ponownie.
7.Soraya Expert matt - podkład o dziwo bardzo fajny, konsystencja dosyć lekka, dobrze wyrównuje kolor skóry, krycie przyzwoite, matuje średnio. Jak na podkład z niskiej pólki cenowej nie spodziewałam się, że będzie taki fajny. Mam już drugie opakowanie. Raczej kupię ponownie.
8. 4 Pory roku, zmywacz waniliowy - jeśli ktoś uważa że standardowy zmywacz śmierdzi niemiłosiernie to radzę powąchać to. Nie waniliowy a octowy. Dokładnie. Nie tylko ja czułam ten ocet. Zmywanie w miarę. Nie kupię i radzę trzymać się z daleka.
9. Alterra szampon do włosów, papaya - ulubiony szampon, mam jeszcze 2 opakowania w zapasie. Kupię na pewno :)

Znacie te kosmetyki?
Lubicie? :)

Pozdrawiam, Misi :)

3 komentarze:

  1. Szampon Alterry kiedyś miałam i dobrze się spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie kupię ten papajowy szampon do włosów z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)