środa, 6 stycznia 2016

Denko grudzień 2015

Witajcie :)
Dziś przychodzę z denkiem z grudnia. Bardzo się cieszę gdy mogę zużyć kosmetyki, które mi zalegają i przeszkadzają. :) Zobaczcie co, jak się sprawdziło :)



1. Avon Incandesence EDT - perfumy, które początkowo bardzo lubiłam, z czasem stały się dla mnie neutralne, zużyłam. Nie kupię ponownie.
2. Avon, róż ideal luminous kolor peach - kupiłam kilka lat temu bo chciałam używać róż, niestety się nie przekonałam, a róż się przetermoniwał. Wyrzuciłam, nie kupię ponownie.
3. Avon, cienie do powiek, Little Red Dress kolor Starlet - cienie niby fajne, ale tak jak z różem. Wyrzuciłam bo nie używałam. Nie kupię ponownie
4. Gliss Kur odżywka w sprayu Ultimate oil elixir - bardzo wydajna, długo używałam, lubiłam. Kupiłam już inny rodzaj. Kupię ponownie
5. Tutti Frutti peeling jeżyna i malina - jeden z ulubionych peelingów. Kupię ponownie
6. Ziaja, liście manuka, żel do mycia twarzy - żel bardzo wydajny, użwyałam od lipca, przy codziennej, wieczornej pielęgnacji. Delikatny, dobrze się pienił. Jednak nie wiem czy kupię ponownie.
7. Green Pharmacy, odżywka granat i olejek arganowy - odżywka ok, ale jednak coś mi w niej nie pasowało. Nie wiem czy kupię ponownie.
8. Avon sztyft SPF - ma ochraniać przed słońcem wrażliwe miejsca, tak suchy, że nie dało się rozsmarować. Wyrzuciłam. Nie kupię ponownie i nie polecam.
9. Luksja care pro revive, żel pod prysznic marakuja i granat - nie spodziewałam się, że będzie taki fajny! Dobrze się pienił, nie nawilżał specjalnie, ale nie wysuszał. Kremowy, świetnie pachnie. Kupię ponownie.
10. Maybelline Sensational tusz do rzęs - mile mnie zaskoczył, dobrze rozczesywał, wydłużał. Pewnie kupię ponownie
11. Timotei szampon drogocenne olejki - szampon brałam jako pierwszy lepszy bo pilnie musiałam coś wziąć. Taki sobie ot, zwykły szampon. Nie wiem czy kupię ponownie.
12. Alterra pomadka z granatem - wydawała się fajna, ale jak dla mnie za miękka, łamała się, rozpuszczała, do tego zapach taki jak wszystkie kosmetyki z alterry z granatem, przeszkadzało mi to, że pachnie jak szampon. Nie kupię ponownie.
13. Isana suchy szampon - dotychczas ulubiony, ale już mi się znudził. Nie wiem czy kupię ponownie.
14. Avon Little Black Dress roletka - zalegała, zużyłam. Nie kupię ponownie.
15. Coral Delia zmywacz bez acetonu - jak dotąd ulubiony. Mam kolejny, ale widzę że zmienili coś i ma inny zapach, który mi przeszkadza. Nie wiem czy kupie ponownie.
16. Ziaja liście manuka, pasta - całkiem fajna, dobrze oczyszczała, była nawet wydajna. Pewnie kupię ponownie.

Znacie te produkty? Lubicie? Może coś polecicie mi w zamian?
Pozdrawiam, Misi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)