czwartek, 3 grudnia 2015

Denko, denko.

Witajcie :)

Jak zapewne wiecie, walczę z zapasami kosmetyków, kupuję tylko to co potrzebuję. Prawie każde denko kosmetyczne niezmiernie mnie cieszy :)

Oto co zużyłam od ostatniego denka :)

1. Garnier antyperspirant - lubiłam, ale zaczął mnie denerwować. Nie wiem czy kupię ponownie.
2. Facelle płyn do HI - całkiem ok. Na pewno kupię ponownie.
3. Isana, żel pod prysznic gruszka i mango z olejkiem - bardzo lubię. Ładnie pachnie, dobrze myje, wydajny i tani. Kupię ponownie.
4. Garnier płyn micelarny - ulubieniec. Bardzo wydajny, dobrze zmywa i oczyszcza, bezzapachowy. Kupię ponownie.
5. Green Pharmacy szampon do włosów z olejem arganowym i granatem - przeciętny, dobrze mył. Nie wiem czy kupię ponownie.
6. Ziaja, płyn dwufazowy do demakijażu - używam tylko do czyszczenia pędzla od eyelinera. Kupię ponownie.
7. Joanna styling, jedwab do włosów - fajny jedwab o ładnym zapachu - kupię ponownie.
8. Ziaja liście manuka, tonik - początkowo go nie lubiłam, a potem było mi przykro gdy się kończył. Opakowanie z atomizerem to porażka. Nie wiem czy kupię ponownie.
9. Avon Care balsam sos - zużyłam do stóp. Nawet ok nawilżał, ale nic specjalnego. Nie kupię ponownie.
10. Lovely, matowy eyeliner, szary - bardzo fajny, tani. Kupię ponownie
11. Virtual błyszczyk - nie lubię błyszczyków. Nie pasował mi. Nie kupię ponownie
12. Miss Sporty lakier - tragedia. Smużył, długo wysychał i odpryskiwał. Nie kupię ponownie.
13. Eveline odzywka do paznokci 8w1 - lubię, ale chyba czas znaleźć coś nowego. Nie wiem czy kupię ponownie.

Znacie te kosmetyki? Lubicie? 

Pozdrawiam, Misi :)

7 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam ten żel z Isany :) czuć nawilżenie po olejku! Szkoda, że nie występuje w większej pojemności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na 300 ml i tak jest bardzo wydajny :)

      Usuń
  2. Żel z Isany jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie lubię żele z isany - tanie, a fajne i pięknie pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie każdy żel z Isany pasuje, ale ten uwielbiam! :)

      Usuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)