piątek, 30 października 2015

Moje produkty do włosów

Witajcie!

Długo nie pisałam o włosach. Wiem. Oj ja niedobra!
Już tłumaczę Wam dlaczego tak to wygląda. Otóż walczę z zapasami kosmetycznymi. Stwierdziłam, że mam za dużo kosmetyków, szczególnie tych do włosów. Postanowiłam zużyć zapasy a w jednym czasie używać maksymalnie 2 odżywki, 2 szampony, 2 maski, 1 olej, 1 jedwab. Tyle wystarczy. 

Oto wszystkie moje kosmetyki i dodatki do włosów.

Przepraszam za telewizor w tle ;)

Odżywki:
1. Planeta Organica, Odżywka do włosów na bazie organicznej oliwy toskańskiej
2. Green Pharmacy, Balsam do włosów suchych z olejem arganowym i granatem
3. L`biotica, Biovax BB Beauty Benefit, Odżywka pielęgnacyjna 60 sekund do włosów ‘Naturalne oleje makadamia argan kokos’
4. Schwarzkopf, Gliss Kur Ultimate Oil Elixir, Ekspresowa odżywka regeneracyjna bez spłukiwania

Maski:
1. Kallos, Keratin, Maska keratynowa z proteinami mleka
2. Biovax Naturalne Oleje, Intensywnie regenerująca maseczka `Argan, makadamia i kokos`

Inne:
1. Isana, suchy szampon do włosów
2. New Anna, nafta kosmetyczna z aloesem
3. Timotei, Precious Oils, Szampon do włosów `Drogocenne olejki`
4. Alterra, olejek papaya i migdał
5. Invisibobble, gumki do włosów 
6. Tangle Teezer Elite, szczotka do włosów

Najwięcej mam odżywek, ale dwóch jeszcze nie używam, gdy zejdę z przynajmniej jednej odżywki będę zadowolona z ilości i nieprędko będę robić zapasy :)

Znacie te kosmetyki? Lubicie?

Pozdrawiam Misi :)

9 komentarzy:

  1. Pisz częściej co :):)
    Kallosa keratin i balsa GP bardzo lubię, ale już biovaxa olejowego i odżywki nie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się ;)
      Jak na razie Biovaxu nie przetestowałam jeszcze, postaram się napisać coś o nich :)

      Usuń
  2. Mam taką samą różowo-fioletowa szczotkę. :D Kallosa Keratin używam i lubię, miłe w dotyku się włosy po niej robią. Odżywkę Gliss Kura i szampon Timotei też miałam i były spoko. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też te kosmetyki lubię, chociaż o szamponie dużo jeszcze nie powiem ;)
      A szczotkę uwielbiam! :D

      Usuń
  3. Olejek Alterry bardzo dobrze się u mnie sprawdzał a TT zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też sprawdza się całkiem nieźle, a TT mam nawet 2 sztuki, tą ze zdjęcia i kompakt :)
      Polecam zainwestować w TT :)

      Usuń
  4. Jak sprawdziła się maska Kallosa? Jeszcze tej nie miałam, a kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Uratował moje włosy, gdy już nie widziałam co robić. Zawsze gdy włosy potrzebują kopa to ta maska stawia je na nogi! :)

      Usuń
  5. też posiadam olejek Aterra Papaja & Migdał ale jeszcze nie zdążyłam sobie wykształcić o nim zdania :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)