czwartek, 3 września 2015

Powrót z wakacji i nowości kosmetyczne

Witajcie!

Wakacji już dla większości koniec, dla mnie dopiero się zaczynają. Jak wiecie pracowałam 2 miesiące nad morzem i nie miałam dla Was czasu. W tym czasie także moje pokłady kosmetyków trochę się rozrosły. A co takiego nabyłam? Zapraszam niżej ;)


1. Receptury Babci Agafii, miodowe mydło do rąk i ciała
2. Planeta Organica, oliwkowy balsam do włosów
3. Green Pharmacy, balsam do włosów z olejkiem arganowym i granatem
4. Avon Care, krem do rąk, masło kakaowe
5. Maybelline Sensational, tusz do rzęs
6. Biovax, odżywka BB z olejkami
7. Ziaja Bloker
8. DKNY Be Delicious, woda perfumowana
9. Loreal Volume milion lashes, tusz do rzęs (wygrana w konkursie)
10. Avon naturals, żel pod prysznic, kwiat wiśni
11. Planeta Organica, krem do stóp z olejkiem macadamia
12. Nafta kosmetyczna z aloesem
13. Avon Luck la vive, woda toaletowa
14. Golden Rose, szary lakier do paznokci
15. Luksja Care pro revive, żel pod prysznic marakuja i granat (wygrana w konkursie)
16. Tutti Frutti, peeling do ciała, owoce leśne
17. Golden Rose, pudrowy lakier do paznokci. 60 sekund
18. Loreal skin perfection, serum do twarzy x2 (wygrana w konkursie)

Nie chwalę się zużyciami, bo aż mi wstyd, że prawie nic nie zużyłam. Podłączę to do denka wrześniowego.

Znacie te produkty? Lubicie? Polecacie?
Czy według Was za dużo nowości?
Przyznam że większość potrzebowałam, może z odżywkami do włosów przesadziłam...

Pozdrawiam Misi :)

5 komentarzy:

  1. ja się boję tego serum z Loreala :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? :)
      Ja słyszałam o nim dużo dobrego. Na razie za mną tylko kilka użyć, ale mając dwie sztuki na pewno dam znać jak się sprawdza ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Faktycznie! W sumie nie zauważyłam, że tylko 3 z tych produktów już miałam ;)

      Usuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)