sobota, 5 września 2015

Pielęgnacja twarzy

Witajcie :)

Obecnie jestem... nad morzem :D Tak, odpoczywam w Mielnie, ale dobrze że post doda się sam :D
Pędzę do Was z moją obecną pielęgnacją twarzy. W prawdzie dużo tego nie ma, ale podoba mi się jak te kosmetyki stoją na umywalce, że postanowiłam naskrobać posta. A co! ;)

Zacznijmy od poranka :)
Gdy wstaję, nie myję twarzy, ale tylko ją przygotowuję.
1) Przecieram twarz płynem micelarnym.
2) Przecieram twarz tonikiem. 
3) Gdy tonik się wchłonie nakładam krem. 
Porannej pielęgnacji byłoby na tyle. W ciągu dnia praktycznie nic więcej nie używam.

Zajmijmy się tym, co dzieje się wieczorem.
1) Zmywam makijaż płynem micelarnym.
2) Myję buzię żelem do mycia. Raz w tygodniu zamiast żelu używam pasty oczyszczającej.
3) Przecieram znów twarz tonikiem.
4) Po jego wchłonięciu nakładam serum.

Czasami używam chusteczek oczyszczających,  ale to tylko na wyjazdach, gdzie nie mam dostępu do wody, służą mi wtedy do oczyszczenia twarzy rano i wieczorem.



Wystąpili:
- Płyn micelarny Garnier, który w sumie od kilku miesięcy jest moim ulubieńcem i wiem, że zostanie ze mną na dłużej.
- Tonik Ziaja liście manuka. Mam spore wrażenie, że nie służy on mojej cerze, wydaje mi się przetłuszczona po jego zastosowaniu, ale muszę go bacznie obserwować.
- Krem na dzień Tołpa, nawilżająco-matujący, strefa T. Swoją drogą mój ulubieniec od roku.
- Żel do mycia twarzy Ziaja, z serii Liście manuka. Ten produkt bardzo lubię i myślę, że kupię kolejne opakowanie. 
- Pasta oczyszczająca z Ziaji, z serii Liście manuka. Ten produkt bardzo lubię, ma idealne dla twarzy drobinki ścierające.
- Serum Loreal, skin perfection
- Chusteczki oczyszczające Alterra z aloesem.

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie byłyby idealne, gdyby były o połowę mniejsze. Nie jestem w stanie wykorzystać tak dużej chusteczki :(

      Usuń
  2. Właśnie kupiłam ten żel z ziaji i uzylam kilka razy, ale narazie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię tą serię Ziajii Manuka, zwłaszcza żel peelingujący, krem na dzień i pastę :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)