sobota, 26 września 2015

Moje włosy się nie układają!? Ratunku!!

Witajcie! :)

Dzisiaj przychodzę do Was z postem włosowym. Tak! W końcu! ;)

Od jakiegoś czasu włosy wcale mi się nie układają, puszą się. Wydaje mi się że wina leży po stronie zbyt małego nawilżenia. Nie używałam ostatnio olejków, nie trzymałam odżywek na włosach dłużej niż 5 minut i włosy ucierpiały.
Zobaczcie to na zdjęciach:







Ostatnio zrobiłam im regenerację. Nałożyłam przed myciem:
odżywkę Green Pharmacy z granatem i olejkiem arganowym + olejek Alterra papaya i migdał + olejek arganowy + odżywka garnier AiK. 
Następnie mycie szamponem Green Pharmacy z granatem i olejkiem arganowym. Potem odżywka z tej samej serii. Na koniec odżywka b/s Gliss Kur ultimate oil elixir.
Szkoda, że nie zrobiłam im zdjęcia. Od razu lepiej się układają, były bardziej nawilżone i mniej spuszone.

A Wy jakie macie rady dla mnie?
Jak dociążacie swoje włosy i co używacie do lepszego nawilżenia?

Pozdrawiam Misi :)

14 komentarzy:

  1. Niezawodne olejowanie na glicerynę lub lnianego glutka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie próbowałam z gliceryną, na pewno pomyślę :D Dzięki! :)

      Usuń
    2. Dodal kilka kropel to pół szklanki wody, spryskaj obficie włosy i na to olej. Po kilku razach włosy miękkie jak...aksamit :D

      Usuń
    3. Dzięki! Poszukam gliceryny i śrubuję ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Olejuję cały czas i to nie wystarcza niestety :(

      Usuń
  3. Mam jedną sprawdzoną odżywkę z Petal fresh pomegranate & acai. Używam jej tylko gdy mam naprawdę wielką miotłę na głowie, bo gdybym użyła jej w ghd na pewno by mnie obciążyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Gdy wykończę moje zapasy na pewno się rozejrzę za nią :)

      Usuń
  4. U mnie cuda działa olejowanie i maska aloesowa NaturVital, :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyków na razie mam za dużo. Skończę te zapasy i na pewno pomyślę nad nią ;)

      Usuń
  5. A może ścięcie i lekkie wycieniowanie włosów??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o tym, ale wiem że będzie wtedy jeszcze gorzej. Muszę zająć się tym ze strony pielęgnacji :)

      Usuń
  6. Mam włosy podobne do twoich, tylko się puszą delikatnie, mam zamiar zrobić prostowanie keratynowe. Dużo czytałam, że jest bardzo dobra keratyna od Amazon Keratin, tylko, że używają jej raczej fryzjerzy. Zastanawiam się jeszcze nad tym zabiegiem między zrobieniem go w domu i u profesjonalisty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Robiłam prostowanie Amazon Keratin i rzeczywiście, można je zrobić u fryzjera tylko, bo to profesjonalna keratyna. Efekt myślę, że lepszy niż po innej keratynie, co robiłam wcześniej. No ale to na moich włosach.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)