sobota, 19 września 2015

Moja kolekcja - Kosmetyki kolorowe

Witajcie! :)

Postanowiłam Wam zaktualizować moje 'kolekcje' kosmetyczne :)
Na pierwszy ogień idą kosmetyki kolorowe!

Trzymam je w pudełku w kształcie serca z SH.



Akcesoria:
Pęseta Essence
Pędzel do różu Ecotools
Pędzel do podkładu Avon
Pędzelek do eyelinera Essence
Pędzelek do eyelinera Maybelline

Oczy:
Tusz Maybelline Lash Sensational
Tusz Loreal Volume Million Lashes
Eyeliner Lovely szary
Kredka do oczu nude Lovely
Kredka do oczu czarna Avon
Eyeliner w żelu Maybelline

Twarz:
Revlon Colorstay podkład matujący w kolorze 180 Sand baige
Soraya Expert Matt, podkład matujący, kolor 02
Loreal Trude Match, korektor w kolorze 2 Vanilla
Paese puder ryżowy
Avon baza pod cienie 

Usta:
Astor kolorowy balsam w kredce do ust w kolorze 002 Loved Up
Avon szminka w kolorze Red 2000
Nivea Lip Butter malinowy
(Korektor wkradł się przez pomyłkę ;))

Nie używam więcej kosmetyków kolorowych. Taka ilość w 100 % mnie zadowala i całkowicie wystarcza :) W końcu osiągnęłam idealną ilość kosmetyków kolorowych, dokładnie tyle ile potrzebuję :)

Znacie te kosmetyki? Lubicie? A może chcecie opinie na temat któregoś z kosmetyków?

Pozdrawiam Misi :)

3 komentarze:

  1. Kredka z Astora jest cudowna <3 Miałam ją tylko w innym kolorze, ale na pewno nabędę inne kolory :) Zazdroszczę tego, że masz kosmetyków tyle ile potrzeba, a nie tak jak ja multum zapasów ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam tą kredkę z Astora! :)
      Akurat z kolorówką nie miałam większego problemu w zapasach, z tego co widać to zapasem jest tylko tusz Loreal. Mam niestety za dużo pielęgnacji, ale walczę z tym :)

      Usuń
  2. Same najpotrzebniejsze rzeczy. :) Kredki Astora jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)