wtorek, 22 września 2015

Kolorowa kolekcja, czyli lakiery do paznokci

Witajcie! :)

Kolejny post z serii o moich kolekcjach kosmetycznych. Tym razem padło na lakiery do paznokci. To chyba moja największa kolekcja. Jestem z niej bardzo zadowolona, mam każdy kolor, który mi się podoba. Będąc w drogeriach nie jestem w stanie wybrać kolejnego lakieru, bo wszystkie kolory, które chcę mieć, mam a nie lubię dublować kolorów. Jedynie czerwieni mogę mieć kilka, bo tak klasyczny kolor musi się znaleźć w moich zbiorach minimum raz!
Postanowiłam podzielić je według firm.

Zobaczcie jak przechowuje, jakie mam akcesoria i przede wszystkich moich ulubieńców! :)

Lakiery przechowuję w kartonowym pudełko wielkości ok. 15x15 cm, wysokości ok. 10 cm. Pudełko jest chyba po filiżance, ale bardzo mi się spodobało i stało się domkiem dla lakierów. Jak widać jest już nieźle wysłużone, może pomyślę nad czymś innym.





Jak widzicie w pudełku mam nietylko lakiery, ale też przybory do ozdabiania jak i dbania o pazurki i próbnik na którym już brakuje mi miejsca na nowe lakiery ;)

Zaczynając od lewej:
1) Sally Hansen, balsam do usuwania skórek. 
2) Zestaw do zdobienia paznokci firmy Konad, w skład zestawu wchodzą: 2 płytki, stempel i ściągaczka.
3) Sally Hansen, płyn do usuwania skórek
4) Avon, pędzelek z sondą
5) Patyczki do odsuwania skórek

Przejdźmy już do samych lakierów


I. Odżywki i top coat'y
1) Laura Conti Top i Base Coat
2-3) Eveline odżywka 8w1


II. Miniaturki
1-3) Lakiery do wzorków Konad
4) O.P.I. GoldenEye, lakier ze złotymi drobinkami 

III. Pojedyncze lakiery
1) Miss Sporty 010
2) One! Colour Pro z Allepaznokcie. pl, kolor biały
3) Rimmel Rita Ora, 408 Peachella
4) Avon Aqua Fantasy
5) MIYO w kolorze złotym

6) Coral, nr 33
7) Coral, nr 168
8) Maybelline Colorama, nr 352
9) Avon SuperDry, kol. red wine
10) Essie, Shearling darling
11) BeBeauty, granat (bez numeru)


IV) Wibo
1) Cndy Shop, nr 4, lakier piaskowy
2) WOWeffect, nr 4, lakier piaskowy
3) Glamour Sand, nr 6, lakier piaskowy

V) Lovely
1) Matte Top Coat
2) Nude, nr 6
3) Gloss Like gel, nr 128
4) Classic nr 301

VI) Essence
1) Floral Grunge, nr 02 lily bloom, lakier perłowy
2) Floral Grynge, nr 05 black to the roots, lakier z brokatem
3) Colour&Go, nr 77 in style
4) Colour&Go, nr 144 black is black

VII) Golden Rose
1) Express dry, 60 sek. nr 09
2) Colour Expert, nr 06
3) Rich Color (starł mi się kolor ale chyba to nr 80)
4) Holiday, nr 53, lakier piaskowy
5) With protein, nt 303
6) Rich Color, nr 50
7) Color Expert, nr 23
8) WOW!, nr 87
9) With protein, nr 249


Znacie te lakiery? Lubicie? Macie swoje ulubione firmy, kolory? Jakie lakiery Wy polecacie?

Pozdrawiam Misi :*

2 komentarze:

  1. Ale kolorowa kolekcja. ;) A myślałam, że to ja mam dużo lakierów. :D Pozdrawiam, sowilo

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo :). U mnie w pudełku znajduje się około 50 lakierów :D.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)