wtorek, 9 czerwca 2015

Zakupy, promocje

Witajcie :)

Mimo, że postanowiłam nie kupować kosmetyków, których nie potrzebuję to jednak promocje w Rossku skusiły mnie kilka razy. Samej przed sobą mi źle, no ale wiem że większość rzeczy i tak musiałabym kupić za jakiś bliski czas. Nie przedłużając zapraszam na przegląd moich szaleństw.


1. Lirene, żel pod prysznic z olejkiem
2-3. Isana, żel pod prysznic z olejkiem.
4. Elseve, odżywka magiczna moc olejków.
5. Szampon Green Pharmacy z granatem i olejkiem arganowym.


6. Isana, suchy szampon.
7. Garnier, płyn micelarny.
8. Ziaja, liście manuka, tonik.
9. Ziala, liście manuka, pasta peelingująca.
10. Tołpa, krem strefa t, nawilżający, matujący.


11. Garnier mineral, antyperspirant w sprayu.
12. Alterra, chusteczki oczyszczające.
13. Isana, plastry do depilacji twarzy.
14. Ziaja, pasta do zębów.


15. Wibo, lakier piaskowy.
16. Lovely, lakier nide.
17. Lovely, lakier w kolorze wina.
18. Rimmel, Rota Ora, lakier 60s.
19. Eveline, odżywka do paznokci 8w1.


20. Astor, masło koloryzujące do ust.
21. Maybelline, the colossal.
22. Lovely, eyeliner szary.

Oraz produkty, którym nie zdążyłam zrobić zdjęć:

23. Paese, puder ryżowy.
24. Ziaja, liście manuka, żel do mycia twarzy.
25. Palmolive, żel pod prysznic o zapachu feel glamorous.
26. Foss Fohl, plastry na pęcherze.
27. Alterra, pomadka z garanatem.
28. AA pomadka migdałowa.

Nieźle pojechałam...
A jak Wasze podboje promocyjne?

6 komentarzy:

  1. Istne szalenstwo! :D jestem ciekawa kilku produktow, plastrow z Isany i kremu z tolpy najbardziej ;) mialam kiedys ten plyn micelarny z garniera i byl sredni. Duzo lepiej sprawuje sie u mnie plyn z tolpy dostepny w biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plastry są słabe. Ciemnych nie łapią, słabe urywają...
      A krem bardzo lubię :) Co do płynu micelarnego to wolę Garnier, jak dotąd najlepszy jest zielony, dla odmiany kupiłam różowy :)

      Usuń
  2. Ten lakier piaskowy z wibo pięknie wygląda w buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem dużo tego :) Ładne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)