czwartek, 16 kwietnia 2015

Muzyka, która uzależnia

Cześć! :)

Jak widzicie po tytule dzisiaj dość nietypowo, bo muzycznie. Jednak ostatnio jak w transie słucham ciągle jednego zespołu i postanowiłam się z Wami podzielić. :)

Natrafiłam na jedną z ich piosenek przypadkiem - w Open Fm, na stacji alternatywnej leciał jeden kawałek, który tak wpadł mi w ucho, że zapisałam tytuł, odnalazłam na YT i potem poszło samo. Poznawałam ich kolejne kawałki i w prawie każdym się zakochałam. Jak dla mnie zespół wykonuje nietypową, bardzo oryginalną muzykę (tak się w ogóle mówi, że ktoś wykonuje muzykę?). Już chyba dawno nie słyszałam czegoś tak oryginalnego. Cała nowa muzyka zlewa mi się w jedno. Tutaj właśnie wydaje mi się, że jest inaczej...
Nadal nie zdradziłam co to za zespół ;)


Years & Years

diymag.com

Jest to brytyjsko-australijski zespół, tworzący muzykę elektroniczną. Założony w Londynie w 2010 roku. Ich muzykę opisuje się jako mieszankę R&B, electropop'u i house z lat '90. (źródło Wikipedia). Zespół dopiero zaczyna się wybijać. Mam nadzieję, że utrzymają jeszcze długo swój świetny styl!

A oto kilka moich ulubionych piosenek:


Y&Y - Take Shelter




Y&Y - King





Y&Y - Worship



Znacie może Years & Years?
A może pierwsze co o nich i ich muzyce słyszycie?
Jakie wrażenie odniosły na Was wstawione przeze mnie linki?

Pozdrawiam Misi :)

2 komentarze:

  1. Pierwszy raz o nich słyszę, ale kawałki całkiem niezłe :D

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)