piątek, 6 marca 2015

Krótka historia niesfornych włosów

Witajcie!

W końcu jestem. :) Dzisiaj na szybko o moich włosach

Ostatnio moje włosy są strasznie niesforne, źle się układają, elektryzują i puszą. Domyślam się, że możliwych jest dwóch winowajców:
Szampon do włosów Johnson's & Johnson's, ktróry swoją drogą w końcu zużyłam.
lub
Nivea long repair - tak bardzo chwalona odżywka, która mi niespecjalnie podchodzi...


Tak się prezentują włosy z lampą: 
 ...i bez lampy:


Odstawiając jeden z kosmetyków stwierdziłam, że głównym winowajcą jest właśnie szampon Johnson, a odżywka lekko podbija ten zelektryzowany efekt. 

Maiłyście ten szampon i odżywkę? Lubicie?
A może jakiś inny kosmetyk wywołuje u Was taki efekt?

Pozdrawiam Misi :)

9 komentarzy:

  1. U mnie puch jest po chwalonej bardzo masce Alterra granat i aloes.

    OdpowiedzUsuń
  2. Puszenie się włosów oznacza zaburzenie równowagi emolienty/proteiny ^^ A ten szampon mi się nie podoba składowo ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodów puszenia się i elektryzowania niestety jest bardzo dużo.
      A szampon dostałam, to zużyłam, sama takiego badziewia bym nie kupiła ;)

      Usuń
  3. U mnie szampon Johnson's i odyżywka Nivea Long Repair sprawdziły się w 100 % ;) Odkąd zaczęłam olejować włosy, to moje włosy całkowicie przestały się elektryzować ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też olejowanie pomogło, ale przy tym szamponie to olej nic nie dawał :(

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja jej nie cierpię, niestety tylko ze względu na zapach, którego bardzo ciężko znoszę :(

      Usuń
  6. Nie miałam ani szamponu ani odzywki ale odżywke mam w planach bo wlasnie taka zachwalana jest. Nie podeszła ci ? Hmm.. A moze jest jednak prze reklamowana...

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)