poniedziałek, 2 marca 2015

Denko styczeń, luty 2015

Witajcie :)

Zawsze gdy moja reklamówka z denkiem zaczyna się wysypywać ja skaczę z radości. Niestety zapomniałam się w robieniu zapasów i czas je wszystkie wykorzystać.  

Co zużyłam?

Włosy
1. Johnsons szampon do włosów dla dzieci - bardzo się nie polubiłam z nim, miałam wrażenie że zostawia śliską warstwę na włosach, a nie o to chodzi w szamponie. Nie kupie ponownie.
2 - 3. Alterra szampon do włosów, kofeina oraz papaya z bambusem - świetny szampon, na pewno kupię ponownie.
4. Joanna Naturia odżywka bez spłukiwania z miodem i cytryną - świetna odżywka, piękny zapach, niska cena. Kupię ponownie.
5. Seboradin balsam z żeń-szeniem - świetna odżywka, mimo nieprzyjemnego zapachu bardzo ją polubiłam, moje włosy także. Na pewno kupie ponownie.
6. Alverde odżywka z aloesem i hibiskusem - nie spisała się, była bardzo zwykła. Raczej nie kupię ponownie.
7. Receptury Babci Agafii maska jajeczna - świetna maska, zapach piękny. Może bardziej nazwałabym ją odżywką bo była bardzo lekka. Mimo wszystko dobrze działała, polubiła się z moimi włosami. Kupię ponownie.

Mycie

8. Avon simply delicate, płyn do higieny intymnej dla nastolatek - był ok, ale nie polubiłam go specjalnie, jedyne co uwielbiałam to pompka. Raczej nie kupię ponownie. 
9. Avon Senses Dazzling, żel limitowana edycja - zapach ciepły, zimowy, żel dobrze się pieni i myje, ale wysuszał mi skórę. Nie kupię ponownie.
10. Garnier, czysta skóra activ, żel do mycia twarzy - w końcu go wymęczyłam. Tak wysuszał, że nie mogłam cery nawilżyć. W koncu zużyłam go do mycia rąk, które też były suche na wiór. Nie kupię nigdy.
11 - 12. Be beauty żel do mycia twarzy, kremowy i micelarny - ten kremowy miał dziwną konsystencję i za to nie kupię go ponownie, micelarny natomiast jest super. Na pewno kupię ponownie.
13. Original Source żel pod prysznic czekolada i pomarańcza - zapach Delicji, ślinianki podczas prysznica bardzo mi pracowały, ale sam żel szału nie robił, nie wysuszał, nie nawilżał. Ot zwykły żel, jednak w standardowej cenie nie kupię.

Reszta

14. Avon care, rem do rąk z masłem kakaowym - fajny krem, lekka konsystencja, dobrze nawilżał, ładnie pachniał, szybko się wchłaniał. Jedyne zastrzeżenie to fakt, że krem jest zakręcany, czego nie cierpię w kremach do rąk. Możliwe, że kupię ponownie.
15. Perfecta, maseczka z kwasami - bardzo wydajna, lekko tłusta, dobrze nawilżała. Kupię ponownie.
16. Octenisept - dobry na rany jak i trądzik. Niezbędnik w apteczce jak i kosmetyczce. Kupię ponownie.
17. Delia coral, zmywacz do paznokci bez acetonu - jak dotąd mój ulubieniec. Kupię ponownie.
18. Nivea hydro care, ochronna pomadka do ust - najlepsza z pomadek Nivea, bardzo ją lubię i kupię ponownie.
19. Carea, kwadratowe płatki kosmetyczne - porażka! Za duże, do tego się rozjeżdżały bo nie były szyte. Wolę zwykłe, okrągłe. Nie kupię ponownie.
20. Maybelline, the Colossal - ulubieniec. Kupię ponownie.
21. Avon, czarny, matowy lakier do paznokci - szybko się ścierał mat, sam lakier też nie trzymał się paznokci za długo. Nie kupię ponownie.
22. Dada, chusteczki nawilżane - zbyt mokre, do tego po ich użyciu dłonie były klejące. Nie kupię ponownie.

Znacie te produkty? Lubicie?
Wy też lubicie zużywać produkty, które Wam zalegają?

Pozdrawiam, Misi :*

1 komentarz:

  1. Ladne denko ja tez lubie zuzywac produkty do konca :)wszyscy tak zachwalaja te szampony z alterry ze ja tez musze przy najblizszej okazji i promocji kupic :) pozdrawiam i zapraszam do mnie polkagotujeisiemaluje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)