sobota, 28 lutego 2015

Witajcie!

Czym jest thermocut?
W skrócie jest to metod obcinania włosów na ciepło.

Czo daje obcinanie włosów metodą thermcut?
- uszczelnienie końcówki włosa poprzez wykorzystanie wysokiej temperatury;
- włos nie traci naturalnej wilgotności ani substancji natłuszczających, dzięki czemu powraca do naturalnego stanu, jest chroniony przd szkodliwym działaniem środowiska oraz urazami mechanicznymi;
- włosy są bardziej puszyste, nabierają połysku i sprężystości a codzienna pielęgnacja staje się łatwiejsza.


Po lewej włos obcięty metodą thermocut, po prawej zwykłymi nożyczkami.



Nożyczki do strzyżenia na ciepło:


Zestaw składa się z nożyczek pokrytych tytanem oraz tzw. komputera stacjonarnego.


Mnie niezaprzeczalnie zaciekawiła. Oczywiście, nie wierzę we wszystkie obietnice producenta, ale jestem ciekawa czy jest jakaś rzeczywista różnica w kondycji końcówek. 
Opinie w internecie czytałam pozytywne, bo już niektóre salony fryzjerskie korzystają z tych nożyczek.

A może Wasze włosy miały już okazję zostać obcięte na ciepło?
Co myślicie o tej metodzie? Ciekawi Was?

Pozdrawiam Misi :)


Żródło tekstu i zdjęć: http://www.juranart.com/hairstudio/content/thermocut

2 komentarze:

  1. Czy muszą to być te specjalne nożyczki czy można podgrzać zwykłe ostre nożyczki fryzjerskie? I do jakiej temperatury?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie mam pojęcia. Wydaje mi się, że można samemu nożyczki zagrzać za słabo, lub za mocno, do tego mogą stygnąć szybko więc efekt może być inny. Chociaż sama jestem ciekawa :)

      Usuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)