czwartek, 8 stycznia 2015

Wlosowe podsumowanie roku 2014

Witajcie :)

W końcu postanowiłam zaktualizować bloga włosowo! Tak, tak, tak! :D

Ten rok był dla moich włosów trudny, przede wszystkim dlatego, że najpierw musiałam odstawić olej a potem nie po drodze było mi kupić inny. Tak przez bardzo długi czas nie olejowałam włosów. Nad czym do dziś bardzo ubolewam i pluję się w brodę. Na szczęście gdzieś w październiku poszłam po olej do głowy (a raczej włosów) i kupiłam mój ulubiony olej z pestek winogron.
Myślę, że odnalazłam swoją idealną pielęgnację włosów. To co robię teraz dla nich w zupełności mnie zadowala.


Jak włosy wyglądają teraz:

skręt nie jest naturalny - loki wykonałam jakieś 2-3 dni prędzej lokówką stożkową!




Dla przypomnienia jak prezentowały się rok temu :)




Jak wygląda moja pielęgnacja?
Stosuję metodę OMO.
Pierwsze O - olej, aktualnie jest to ten z pestek winogron, pewnie nieprędko go zmienię!
M - szampon. Zazwyczaj któryś z serii Alterra, czasami coś z SLS (np.Joanna Argan Oil ).
Drugie O - odżywka lub maska. W zależności od humoru i potrzeb. Jestem na etapie wykańczania zapasów. Pół szafki kosmetyków wcale mnie nie uszczęśliwia, mimo że lubię mieć wybór.
Potem odżywka b/s i jedwab na końcówki.

Ot cała moja pielęgnacja. Prosta nieprawdaż? :)

A tego używam obecnie:


Nie lubię płukanek, wcierek, etc. Bez tego moje włosy są piękne, a ja nie mam ochoty za dużo czasu spędzać przy pielęgnacji.

Porowatość znacznie mi się zmniejszyła. Kiedyś bardzo długo schnące, suche strąki zmieniły się w piękne, gładkie i lśniące, ale długo-schnące czyli średnioporowate włosy! :D

Zrozumiałam, że każdy musi odnaleźć swoją idealną drogę pielęgnacji. Oczywiście każde rady są cenne, ale musimy je selekcjonować według własnych potrzeb :)

A jaki dla Waszych włosów był ten rok? :)

Pozdrawiam Misi :*

14 komentarzy:

  1. Masz naprawdę śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te loki po lokówce wyszły Ci cudownie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Szkoda, że nie mogę robić ich za często :(

      Usuń
  3. Przepiękne włosy!

    maguul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piekne wlosy! A kolor przepiekny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Chociaż wolałabym taki skręt jak masz Ty ;)

      Usuń
  5. Masz piękne włosy, które cudownie się falują <3 Jeszcze tak niesamowicie błyszcza :) Mam ten suchy szampon z Isany i jest całkiem ok, chociaż myślałam, że będzie nieco lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Szału oczywiście nie robi ale na odświeżenie grzywki jest idealny ;)

      Usuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)