piątek, 2 stycznia 2015

Kosmetyczni ulubieńcy 2014

Witajcie :)

Rok się kończy więc czas ja jego podsumowanie :) Najpierw podsumujemy go pod względem kosmetycznym.



1. Rosyjskie maski do włosów - mojej ulubionej love2mix już nie mam, ale te od Babuszki Agafii też są cudowne.
2. Antyperpirant Garnier mineral - wolę wersję fioletową ale ta też jest świetna.
3. Ziaja dwufazowy płyn do demakijażu oczu.
4. Lakiery do paznokci Golden Rose Colour expert - szybko wysychają do tego świetnie kryją.
5. Tusz do rzęs L'Oreal False Lash Wings - niezły!
6. Tusz do rzęs Maybelline the Colossal - ulubieniec, który bije na głowę wszystkie inne.
7. Szampony do włosów Alterra - tanie, ładnie pachną, dobrze myją i mają naturalny skład. Czego chcieć więcej?
8. Odżywka do paznokci Eveline 8w1 - ulubieniec od lat.
9. Balsam do włosów Seboradin z żeń-szeniem - gdyby nie ten zapach to już dawno opakowanie byłoby puste.
10. Christian Dior J'adore - cudo!
11. Suchy szampon - uratował mnie nieraz i jest to już nieodzowny element mojej kosmetyczki.
12. Jedwab do włosów Joanna - niekończący się o pięknym zapachu i dobrym zabezpieczaniu końcówek.
13. Peelingi Tutti Frutti - cudowny owocowy zapach + dobre zdzieranie = peeling idealny!
14. Żele pod prysznic Dove - dobrze nawilżają i ładnie pachną, do tego są bardzo wydajne i niedrogie!



Szczęśliwego 2015 roku! 

1 komentarz:

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)