środa, 17 grudnia 2014

11 włosowych pytań

Jak zwykle przychodzę i się wstydzę, za to że zaniedbuję bloga. Ciągle obiecuję poprawę i mam nadzieję, że w końcu zacznę regularnie wrzucać posty :)
A tymczasem zapraszam Was na tag od PauliEs. :)

1. Jaka gwiazda ma według Ciebie najpiękniejszą fryzurę?
Z reguły włosy gwiazd są piękne ale tylko dzięki stylistom. Ale jeśli mam wybierać to będzie to fryzura Seleny Gomez. Właśnie za ułożone loki, które raz są delikatnymi falami, czasami grubymi lokami. Do tego Selena ma idealnej długości włosy!

źródło: http://angelsisfashionshow.blogspot.com , www.tumblr.com


2. Jaki jest Twój cel pielęgnacji włosów?
Zależy mi tylko na zdrowych i nawilżonych włosach. Więc jak widzicie, nie potrzebuję dużo. Pielęgnuję je na tyle żeby być z nich dumna. I tak, jestem :)


3. Jaka jest najgorsza rzecz jaką kiedykolwiek zrobiłaś swoim włosom?
Codziennie prostowanie i do tego często na mokro... Tak, robiłam to i na samą myśl mi słabo jak sobie to przypomnę! brr...


4. Jaka jest Twoja ulubiona forma pielęgnacji włosów?
Czy ulubiona... Myję włosy metodą OMO, ale dlatego, że ona mi bardzo podpasowała, na prawdę działa na moje włosy!


5. Dokończ zdanie - moje włosy byłyby idealne. gdyby...
się nie rozdwajały :)


6. Maska czy odżywka?
Nie umiem wybrać. Czasami odżywka, czasami maska.


7. Od kiedy i dlaczego zajęłaś się bardziej ''profesjonalną'' pielęgnacją włosów?
Zajęłam się jakieś 3 lata temu, ponieważ chciałam się pozbyć puszenia, a wciągnęłam się na całego :)


8. Gdybyś na jeden dzień mogła mieć wymarzone włosy, jakby one wyglądały?
Byłyby to długie, proste, przede wszystkim pomarańczowo - rude :) 
źródło: zszywka.pl


9. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk do włosów?
Suchy szampon. O ile szampony, odżywki czy maski wszelakich marek mają podobne działanie. Tak suchy szampon ratuje mnie szczególnie zimą :)


10. Czego nigdy nie odważyłabyś się zrobić swoim włosom?
Rozjaśnić je. O ile mogę je obcinać, przyciemniać, traktować lokówką i prostownicą  o tyle nigdy bym nie skrzywdziła ich rozjaśniaczem.


11. Dokończ zdanie - mój ulubiony blog o świadomej pielęgnacji włosów to...
Nie mam ulubionego bloga. Oczywiście czytam Anwen, minthair Paulę, Kanę, Czarną Wiedźmę czy Paulinę z Alter Ego. Każdy blog uważnie czytam, ale nie mam swojego ulubionego.

Zapraszam Was również do tego tagu :)
Mam nadzieję, że do rychłego poczytania :)

1 komentarz:

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)