niedziela, 16 listopada 2014

Porównanie pędzli do eyelinera w żelu

Witajcie :)

Z nowym eyelinerem dostałam w zestawie pędzelek, więc postanowiłam zrobić porównanie go z tymi, które już mam.

W moim dorobku mam 3 pędzle:
Maybelline dołączony do eyelinera Lasting darama
Essence
Catrice dwustronny

Oto jak prezentują się pędzelki:



A oto jak wyglądają nim namalowane kreski przy użyciu tego samego eyelinera.

Pierwsza kreska od lewej wykonana pędzelkiem Mayeblline.
Druga od lewej Essence. Trzecia ściętą stroną pędzelka Catrice a ta najbardziej po prawej cienką stroną pędzelka Catrice (która nie załapała się na zdjęciach).

Mnie najbardziej podoba się kreska wykonana pędzelkiem Maybelline, jednak nie mam jeszcze odpowiedniej wprawy w używaniu go.
Kreska wykonana pędzelkiem Catrice jest bardzo gruba, z resztą widać na zdjęciu jaki sam pędzelek jest gruby, dodatkowo sztywny, przez co nie nadaje się do malowania nim kresek na powiece bo za bardzo podrażnia oko. Dlatego już od chyba roku nie używam go do tego.

Miałyście te pędzelki? A może polecacie inne?

Pozdrawiam Misi :)

12 komentarzy:

  1. Mam ten pędzelek z Essence i bardzo go lubię, musiałam tylko minimalnie go przyciąć aby włosie się nie rozczapirzało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też niedługo będę musiała to zrobić :)

      Usuń
  2. Kupiłam kilka dni temu ten pędzelek z essence, ale jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak się sprawdza, bo u mnie na prawdę nieźle ;)

      Usuń
  3. Jakoś nie lubię tej formy eyelinera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie byłam przekonana, ale jest bardziej precyzyjny niż ten w pisaku :)

      Usuń
  4. Używam eyelinerów w postaci mineralnych proszków - z wodą (albo wodą i gliceryną). Lubię skośnie ścięte pędzle, ale lubię, gdy są zbite.

    OdpowiedzUsuń
  5. pędzelek essence jest świetny do podkreślana brwi cieniami, ale w pelni się zgadzam, ze do eyelinera sie nie nadaje. pedzelek z maybelline jakos mi nie pasuje, nie umiem sie nim pomalowac, ALE.. skośnym z hakuro tez mi nie wychodzi wiec chyba po prostu eyelinery żelowe nie są dla mnie. z plynnymi nie mam problemu, z pisakami tez jest ok. żelowym nie potrafię zrobić precyzyjnej kreski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi pasuje pędzelek Essence, ale nadszedł czas go przyciąć ;)
      No wiadomo, skoro pasowałyby linery w żelu każdemu to nie byłoby innych ;)

      Usuń
  6. Ja szukam idealnego pędzle do eyelinera ale jeszcze nie znalazłam odpowiedniego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie najlepszy jest z essence ;)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)