sobota, 11 października 2014

W końcu włosy!

Witajcie :)

W końcu postanowiłam napisać coś o włosach :)
Pielęgnacja nie była zachwycająca, ale w końcu kupiłam olej i będę olejować. Jednak nie o tym. Włosy mam lekko suche, czego nie widać zbyt na zdjęciach. Z resztą zobaczcie sami :)
Włosy mam krótsze ponieważ miałam dość zniszczone, a ja wolę mieć włosy krótsze ale zdrowsze :)


Najpierw zdjęcia pokazujące kondycję włosów :)




Zdjęcie moich włosów, które wyschły naturalnie, bez układania. Umyłam, wyschły, wstałam, przeprowadziłam się i zrobiłam dla Was zdjęcie :) Najbardziej naturalnie jak może być :)


 A teraz loczki zrobione moją nową lokówką stożkową :) Zrecenzuję Wam ją na pewno :)




O pielęgnacji wspomnę Wam w osobnym poście w momencie kiedy ona się ustabilizuje. Na razie nie miałam czasu zwracać dużej uwagi na pielęgnację, nakładałam coś przed myciem (jakaś odżywka), potem myłam, nakładałam szybko odżywkę / maskę, spłukiwałam, nakładałam odzywkę b/s i włosy sobie schły. Niespecjalnie zwracałam uwagę też na to jaki kosmetyk używam (oczywiście posiadam tylko kosmetyki, które wybrałam ze względu na skład, więc nie musicie robić wielkich oczu, że nie zwracam uwagę na kosmetyki :) po prostu brałam pierwsze z brzegu).

Co uważacie na temat moich włosów? Chyba źle nie jest? :)

Buziaki Misi :*

8 komentarzy:

  1. Masz bardzo ładne włosy. Pięknie ci w loczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ostatnim zdjęciu wyglądasz prześlicznie, piękne włosy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjęcie jest meega! Włosy jak z reklamy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie zdjęcie to jest TO! Super loczki Ci wyszły, piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo ładne i długie włosy :)

    http://szafa-inspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)