piątek, 26 września 2014

Szybki post kosmetyczno - zakupowy

Witajcie :)
Jestem obecnie na etapie pakowania, już w sobotę wracam do akademika, muszę być tam prędzej bo mam panieński, kilka spraw do załatwienia itp. Dlatego od kilku dni już żyję przeprowadzką :) 99% ubrań i kosmetyków spoczywa już w walizkach, a ja jeszcze podczas pakowania zrobiłam na szybko zdjęcia moich ostatnich zakupów kosmetycznych :)


Rossmann i Hebe
 1. Alterra szampon do włosów papaja oraz kofeina.
Ulubione szampony już od kilku lat. Ok. 6 zł/sztuka.
2. Ziaja, tonik ogórkowy
Nigdy nie miałam toniku Ziaji, a o tym słyszałam bardzo dużo dobrego. Ok. 5,5zł.
3. Syoss, lakier do włosów.
W przyszłą sobotę idę na ślub, lakier więc jest niezbędny do utrwalenia fryzury :) Ok. 14 zł.
4. Dove, żel pod prysznic granat oraz śliwka.
Jedne z najlepszych żeli pod prysznic. Nie mogłam więc przejść obojętnie koło promocji: 7,99 zł/sztuka :)
5. Organique, zielona glinka.
Otrzymałam próbkę od hostessy. Gdy w końcu ogarnę się i zaaklimatyzuję po wakacjach w akademiku na pewno użyję :)


KosmetykizAmeryki.pl
6. Sally Hansen, balsam do skórek.
Potrzebowałam czegoś do skórek, przy okazji zamówienia wybór padł na ten balsam. Pisałam już o nim oddzielny post. Zapraszam. Cena 9,99zł.
7. L'oreal False Lash Wings, tusz do rzęs.
Słyszałam o nim sporo dobrego. 29,99 zł.
8. Tangle Teezer, szczotka do włosów.
W prawdzie ja mam swoją od roku i jest w stanie idealnym, ale ta jest dla siostry. Chciałam pokazać Wam nową wersję kolorystyczną :) 34,99 zł.

A teraz popatrzcie czym żyję od tygodnia :)
Już w sobotę będę na miejscu, nie mogę się doczekać, bo w końcu spotkam się ze znajomymi, już w sobotę pierwsza impreza - wieczór panieński, w niedzielę idę do pubu z kolegami z roku, a w poniedziałek impreza ze znajomymi z akademika :) Ten semestr zapowiada się ciekawie :)
Kolejna notka już z akademika :)

Całuję Misi :*

3 komentarze:

  1. Pora rozpocząć kolejny rok akademicki :) Spore te zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No fajne zakupy:) Najpierw odpocznij a potem szalej i baw się dobrze :D

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)