piątek, 13 czerwca 2014

Zakupy kosmetyczne

Witajcie! :)

Wiem, że rzadko piszę, za co bardzo przepraszam, niestety egzaminy gonią zaliczenia.
Dzisiaj mam dla Was post zakupowy :)

Oto co kupiłam:

1. Suchy szampon Isana - mój ulubiony! Obecnie mam jeszcze Batiste dla włosów ciemnych, ale jestem z niego niezbyt zadowolona, wracam do Isany.
2. Gliss Kur odżywka bez spłukiwania z olejkami - odżywka Isana był do niczego, tą już używam, ładnie pachnie, włosy dobrze się rozczesują i są miękkie.
3. Lakier Lovely - koloerek jest piękny, ale lakier nie jest wart swoich 6 zł więc zaopatrzyłam się w promocji.
4. Eveline 8w1 - moja ulubiona, kupiłam na zapas.


5. Be Beatu krem - żel do mycia twarzy - kupiłam na zapas.
6. Avon Senses Tropics peeling myjący - lubiłam te peelingi to kupiłam na zapas, już używam.
7. Isana olejek do mycia ciała - świetny, kupiłam w promocji, jednak jest troszkę za rzadki, zapach ma średni, dobrze nawilża i myje.
8. Dove żel pod prysznic - kupiłam na promocji w Biedronce, lubię żele Dove.
9. Isana żel z olejkiem do mycia ciała - kupiłam za chyba 2,50 zł, zapach ma bardzo ładny, owocowy.
10. Avon żel do higieny intymnej dla nastolatek - ma ładny zapach i dobrze myje, delikatny i tani.

A Wy co kupiliście ostatnio?

Pozdrawiam, Misi :)

3 komentarze:

  1. Zaciekawił mnie ten peeling Avon. Fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też kupiłam sporo nowości m.in też żel z bebeauty,i odżywkę z Gliss Kur ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na dłuższą recenzję gliss kur :)bardzo sympatyczny blog, poczytałam, pooglądałam i chętnie będę wpadać częściej dlatego obserwuję :) jeśli masz ochotę zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)