niedziela, 8 czerwca 2014

Przegląd niedzielny #4

Witajcie! :)

Długo nie było przeglądu niedzielnego, ponieważ tydzień był biedny w czerpanie inspiracji. Dlatego wszystko z tych trzech tygodni postanowiłam opisać na raz.

1. Muzyka
Chyba najważniejsza część ostatnich tygodni. Dlaczego? A dlatego, że byłam na dwóch koncertach.

Monika Brodka
Pierwszy raz byłam na koncercie artysty, którego piosenki męczę w kółko i znam teksty na pamięć :)


Kult


2. Film
W ostatnim czasie zainspirował mnie i zaciekawił jeden film:
Charlie - film opowiadający o nastolatku mającym problemy z psychiką, zyskuje nowych przyjaciół, co zmienia całkowicie jego życie.
Zapraszam do opisu filmu: http://www.filmweb.pl/film/Charlie-2012-572639


3. YouTube
YT przeglądam praktycznie codziennie, mam kilka ulubionych kanałów. Jednak Ostatnio najczęściej spędzam czas z:
PannąJoannąMakeUp - jedna z najsympatyczniejszych vlogerek, która zawsze mile odpowiada na komentarze, jest energiczna i widać, że podczas nagrywania jest całkowicie sobą oraz nagrywa dla swoich widzów!


zDupy - kanał reprezentujący specyficzny humor, nie dla każdego, ja jednak lubię takie akcje.

2 komentarze:

  1. Film z jednego z poprzednich przeglądów niedzielnych bardzo mnie zainteresował, więc z przyjemnością obejrzę ten, który tym razem poleciłaś :) jeśli i ten mi się spodoba to prawdopodobnie mamy podobny gust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że spodobał Ci się film z mojego polecenia :)
      Ja bardzo lubię dramaty i sporo z nich mi się podoba :)

      Usuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)