wtorek, 13 maja 2014

Włosowe to i owo

Witajcie kochani! :)

Przepraszam, że tak rzadko piszę, ale nie mam kompletnie czasu! Ostatnio kilka kolokwiów, do tego co tydzień do robienia jakieś prace. Dodatkowo nie kupuję żadnych kosmetyków, ubrań, tylko denko ostatnio, nic nowego nie testuję, jednak mam kilka pomysłów na nowe notki i mam nadzieję, że uda mi się je w niedługim czasie zrealizować.

Przechodząc do notki chciałabym dzisiaj zająć się tematem włosów. Konkretnie chodzi o moje włosy.
Jak wiecie jestem włosomaniaczką, chociaż ostatnio zaczynam coraz bardziej w to wątpić i po nieco wstydzić. Głównie ze względu, że część dziewczyn nazywających się włosomaniaczkami zaczynają kompromitować całą resztę. No nieważne, nie o to chodzi.

Opiszę Wam dzisiaj co zauważyłam ostatnio.

Jakiś czas temu przestałam olejować włosy, oto co zauważyłam od tamtego czasu:
- końcówki szybciej się rozdwajają;
- są suche, ciężko je dostatecznie nawilżyć;
- wydają się matowe;
- ciężko je ułożyć;
- puszą się;
- chłoną wodę z powietrza;
- elektryzują się.

Nie umiem cały czas ogarnąć swoich włosów i chcę wrócić do olejowania.

Niedawno podcięłam końcówki i lekko je wycieniowałam, lepiej się teraz układają gdy są rozpuszczone jak i w kocyku. Dodatkowo zastanawiam się czy nie zostać przy takiej długości włosów, bardzo mi z nimi teraz dobrze :) Może zmienię zdanie gdy mi podrosną i w sumie mam taką nadzieję, bo dążę do długości do pasa, gdy uda mi się ją osiągnąć zobaczę jak się z nimi czuję :D Na razie sięgają prawie pasa.



Zaczęłam też akcję u Anwen odnośnie maseczkowania, możecie się jeszcze zgłaszać: http://www.anwen.pl/2014/05/akcja-wosomaniaczek-maj-miesiacem.html


A jak Wasze  włosy?
Olejujecie je?

Caluję Misi :*

2 komentarze:

  1. Moje włosy jak mają przerwę w olejowaniu też nie wyglądają za dobrze. Dlatego też pamiętam o tym elemencie przynajmniej raz w tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Olej przed każdym myciem! :) Co prawda myję włosy tylko dwa razy w tygodniu, więc nie jest to jakiś wyczyn :D
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)