niedziela, 18 maja 2014

Przegląd niedzielny #3

Witajcie kochani jak zwykle w niedzielę :)

Dzisiaj więc zapraszam do rzeczy, czyli niedzielnego przeglądu :)

1. Muzyka
U mnie w tym tygodniu królowała Brodka oraz temat Eurowizji. 

 Monika Brodka
Reprezentacja Francji:
Twin Twin - Moustache
Reprezentacja Niemiec:
Elaiza - Is it right

2. Film
W tym tygodniu trochę obejrzałam, jednak już dawno żaden film nie wywołał na mnie takiego wrażenia jak Instrukcji nie załączono - pierwszy taki film, który mimo przeczytania pierwszego zdania opisu i średniego początku okazał się arcydziełem!Do końca trzyma w napięciu i robi widza w konia.
Szczerze i serdecznie polecam nie dla fanów komedii ale dramatów.


3. Artykuł.
Mało czytam artykółów bo większośc to nic nie wnoszący tekst, więc rzadko będzie się u mnie pojawiać ta kategoria. Jednak radzę przeczytać:
Niezwykłe dzieciaki, które zajmują się rzeczami zarezerwowanymi zwykle dla dorosłych, artykuł pokazuje inne niż wszytskim znane dzieciaki, które zamiast bawić się beztrosko wykonują dorosłe zajęcia i to często niezwykłe. 

2 komentarze:

  1. Uwielbiam kawałek Elaiza :) no i wokalistka jest Polką :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tytuł filmu brzmi bardzo tajemniczo i dodaję go sobie do zakładek :) jutro muszę koniecznie obejrzeć, jestem bardzo ciekawa czy mi się spodoba tak jak Tobie :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)