niedziela, 11 maja 2014

Przegląd niedzielny #2

Witajcie :)

Jak w niedzielę przystało - garść inpiracji ode mnie :)
Ten tydzień był ogólnie ubogi. Mało widziałam.

1. Muzyka.
W tym tygodniu z moich głośników wydobywały się dwa utwory w kółko:

Savage Garden - To The Moon And Back


California Dreamin - Mamas & The Papas


2. Film.
Ten tydzień był ubogi w filmy, bo udało mi się obejrzeć tylko 1!
Jednak zasłuzył on na polecenie.

Last Vegas - sympatyczny film, lekki i przyjemny. Kilka bardzo zabawnych momentów. Genialna obsada, składająca się z czołowych aktorów.

3. Program.
W tym tygodniu byłam w domu więc miałam okazję obejrzeć chociaż trochę telewizji. Programy, które najbardziej utkwiły mi w pamięci.

Miodowe lata. Mój ulubiony serial z dzieciństwa, tęsknię za takimi serialami.




Eurowizja 2014. Jakby inaczej! Pierwszy raz od dawna oglądałam Eurowizję. Trochę kuło mnie to, że wszyscy śpiewali po angielsku! Tym bardziej cieszę się, że Donatan i Cleo zdecydowali się zaśpiewać w ojczystym języku. Jednak nie rozumiem tego oburzenia i zamieszania odnośnie wyników... No nieważne.


Chętnie poznam Wasze opinie na przedstawione przeze mnie linki. 

Pozdrawiam Misi :*

2 komentarze:

  1. Ja równiez pierwszy raz, od niepamiętnych czasów oglądałam eurowizję i czuje się oburzona :P oddałam 4 głosy i co??? i nawet jednego punktu nie dostaliśmy od UK! Co jest zupełnie nie możliwe, ponieważ mnóstwo rodaków mieszkających na wyspach głosowało a tu zero (!) punktów od UK :/// Wczoraj byłam w szoku oglądając eurowizje, ale dziś po przeczytaniu tego artykułu http://muzyka.interia.pl/raport/eurowizja-2014/news/eurowizja-2014-polska-skrzywdzona-przez-jury,2014485,8541 to jestem oburzona! Wg telwidzów w min UK i Irlandi zajęliśmy 1 miejsce, a jury dało nam 0 punktów! Ehhh... i ja się pytam Why??? po co dopuszczać do głosu obywateli skoro i tak zadecyduje szanowne jury ?! wybacz, rozpisałam sie, ale to temat drażniący jak dla mnie ;)
    Pozdrawiam i cieszę się że zmiana na moim blogu jest na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że tak wyszło. Sama nie krytykuję wygranej, ale ta punktacja okazała się bardzo nieuczciwa...

      Usuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)