niedziela, 4 maja 2014

Przegląd niedzielny. #1

Witajcie w ten majowy, niedzielny wieczór. 

Postanowiłam co tydzień robić taki przegląd tygodnia, czyli co najbardziej spodobało mi się w tym tygodniu.

1. Film.

- "Wielki Gatsby" - film, o którym wiele słyszałam, miałam w końcu czas go obejrzeć. Początek słaby i nudnawy, ale potem fabuła się rozwinęła. Jak dla mnie dobrze zrobiony, świetnie zagrany. Nie jest to przeciętny, niedzielny film familijny. Polecam.

- "To właśnie miłość" - zbiór kilku historii miłosnych, niełatwych; ludzi borykających się z codziennością i problemami. Inne spojrzenie na miłość. Warte obejrzenia.

2. Muzyka.

W tym tygodniu ciągle była ze mną: 
Black Eyes Peas 


 chłopaki z Backstreet Boys

3. Serial
Ostatnio mało oglądam seriali, w weekend (długi weekend) nadrobiłam








4. Znalezione w sieci.
Pierwsza wizyta u ginekologa według Kajmanowej. Bardzo sympatyczna dziewczyna, która porządnie wzięła się za bardzo trudny dla wielu temat. Uważam, że każda młoda kobieta/dziewczyna powinna wziąć sobie jej rady do serca. 
Link do filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=7czo4QX4l0k

Nic ciekawego, wartego uwagi nie udało mi się w tym tygodniu przeczytać.

Co myślicie o tego rodzaju postach? 
Może zmobilizują mnie do częstszego pisania, już zabieram się za pisanie innych notek na zbliżający się tydzień, bo wyjeżdżam bez laptopa, więc nie dam rady niczego napisać.
Może coś ciekawego znaleźliście w sieci?
Podsyłajcie linki! :)

Całuję Misi :*

4 komentarze:

  1. Widzę, że gusta serialowe masz bardzo podobne do moich :D A takie posty lubię, często można znaleźć w nich ciekawe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że post się podoba :)

      Usuń
  2. Uwielbiam Supernatural :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię takie posty, bo zawsze można trafić na coś ciekawego, co się przeoczyło.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)