czwartek, 8 maja 2014

Denko kwiecień 2014

Witajcie :)


W końcu czas na denko, nie mogłam się doczekać na wyrzucenie tych opakowań, w ostatni dzień udało mi się wykończyć 2 produkty, które udało mi się sfotografować :)

Oto wszystkie pudełka:

No to lecimy z koksem :)
1. Ziaja dwufazowy płyn do demakijażu oczu - mój nr. 1 w demakijażu. Zmywa szybko nawet najbardziej trwały makijaż. Na pewno kupię ponownie.
2. Avon Naturals balsam z woskiem pszczelim - nie doceniałam go, aż do czasu gdy moje usta zimą były tak przesuszonę, że płakać mi się chciało. Dobrze nawilżał, jednak opakowanie było nieporęczne. Raczej kupię ponownie zimą.
3. Soraya B3 Witamin, krem matująco-nawilżający na dzień do cery tłustej i mieszanej - drugie moje opakowanie, jak dla mnie zbyt lekki. Nie był zły, ale rewelacji też nie było. Nie wiem czy kupię ponownie.
4. Avon Anew Aqua Youth - krem do mycia twarzy, świetnie mył, delikatny zapach, dobrze się pienił, nie wysuszał, podczas mycia miałam wrażenie jakbym myła się mydłem, dodatkowo szczypał w oczy, ale nauczyłam się omijać oczy. Gdy pojawi się w katalogu kupię ponownie.
5. Odżywka z farby Casting Creme Gloss - została mi jeszcze z dawna, pięknie pachniała, ale obciązała włosy.
6. Peeling myjący Joanna Naturia gruszkowy - bardzo dobry peeling, na pewno kupię ponownie.

7. Odsypka pudru rozświetlającego Joko - świetny, ale ja nie używam takich rzeczy, przeterminował się. Nie kupię ponownie.
8. Antyperspirant Rexona Aqua Crystal - dobry antyperspirant. Kupię ponownie.
9. Avon Skin So Soft olejek rozświetlający - dostałam kiedyś w zestawie dla kolsultantek. Nie wiedziałam co z nim zrobić i zaczęłam psikać się nim po prysznicu i byłam w szoku gdy okazało się, że nawilżał moje ciało! Kupię ponownie.
10. Avon Foot Works chłodzący lawendowy dezodorant do stóp - zapach dość sztuczny, nie mogłam go wykończyć. Nie kupię ponownie.

11. Top Coat - dostałam go w jakimś zestawie do paznokci, rozcieńczyłam nim ostatecznie inny lakier.
12. Lakier Lovely Gloss Like Gel - był super! Niestety zgęstniał tak, że nie dało się malować nim paznokci, a szkoda. Nie kupię ponownie ze względu na szybkie gęstnienie.
13. Odzywka Eveline 8w1 - ulubiona. Na pewno kupię ponownie.
14. Lakier do paznokci Avon - ulubiony lakier! Miałam go 3 lata, dopiero teraz zgęstniał i została reszta na dnie, więc musiałam wyrzucić. Jeśli będę miała okazję na pewno kupię ponownie.
15. Maszynki do golenia Gilette Blue 3 - najlepsze maszynki do golenia, nie do zdarcia, kupiłam je kilka miesięcy temu a wciąż jestem w trakcie używania drugiej, trzecia leży i czeka na swoją kolej. Na pewno kupię ponownie.

1 komentarz:

  1. Trochę tego wyszło. Peeling Joanny bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)