wtorek, 15 kwietnia 2014

Jak wyglądają moje zapasy?

Witajcie :)


Pisałam Wam kiedyś o zapasach i zdrowym podejściu do kupowania kosmetyków na później.
Postanowiłam Wam pokazać jak wyglądają moje zapasy. Uważam, że mam za dużo odżywek do włosów, ale no cóż... Nic już nie kupuję :)


No to lecimy po kolei :)


1. Najpierw kosmetyki do włosów (wszystkie są otwarte, ale chcę je zacząć zużywać po kolei).
a) Balsam na kwiatowym propolisie Receptury Babuszki Agafii
b) Nivea long repair
c) Suchy szampon Isana
d) Alverde hibiskus i aloes
e) Szampon Joanna Argan Oil
f) Seboradin z żeń-szeniem
g) Maska Receptury Babuszki Agafii jajeczna
h)  Maska Receptury Babuszki Agafii drożdżowa

2. Ciało
a) Avon Senses odlewka żelu z dużej butli bo z małej lepiej mi się korzysta
b) Avon Senses żel Dazzling
c) Avon Senses żel Winter Cocoon
d) peeling Tutti Frutti jeżyna i malina
e) Avon Senses peeling myjący Tropics
f) żel do mycia twarzy AA Ultra nawilżenie

3. Pozostałe
a) tampony O.B.
b) Avon Naturals mgiełka do ciała śliwka i wanilia
c) zmywacz do paznokci Delia
d) Isana krem do rąk z mocznikiem
e) Ziaja dwufazowy płyn do demakijażu oczu
f)  Carea Biedronka płatki kosmetyczne
g) maszynka do golenia Gilette 
h) szczoteczka do zębów Listerine

Co myślicie o moich zapasach?
Sama myślę, że są to głównie podstawowe rzeczy, które warto mieć zawsze w zapasie.

10 komentarzy:

  1. Samych włosowych zapasów mam hm... 4 razy więcej xD

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie zapasy też są większe ale ostatnio staram się je zużywać i nie latać po drogeriach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo :) Kupuję tylko to co muszę ;)
      Trzymam kciuki za to, żebyś to wszystko zużyła nim zapasy się zdążą rozróść :)

      Usuń
  3. Eee takie zapasy to nie zapasy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Pisałam Wam kiedyś o zapasach i zdrowym podejściu do kupowania kosmetyków" od kiedy tampony są kosmetykami??? tak samo pasta do zębów i płatki kosmetyczne. Czy ty się zastanawiasz co piszesz?

    Jula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś nie wiedziała to tampony, szczoteczki, pasty i etc. zaliczają się do kosmetyków. Jeśli nie umiesz się pogodzić z tym to radzę właśnie zastanowić się co piszesz ;)

      I dlaczego zawsze takie "mądre" porady zawsze umieszczają Anonimy? Radzę się zalogować dla takich hejtów żeby ktoś się tym przejął ;)

      Usuń
  5. Moje zapasy są sporo większe, ale staram się zużywać

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zapasy ! ;) ja teraz muszę się ostro brać za zużywania bo mam spore zapasy

    OdpowiedzUsuń
  7. Noszę się z zamiarem zrobienia takiego postu od dłuższego czasu i ciągle nie zrobiłam zdjęć. Ja ostatnio mocno ograniczyłam zakupy i moje zapasy zamiast rosnąć to znikają :).

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)