wtorek, 29 kwietnia 2014

Gotuj z Misi - ciasto francuskie ze szpinakiem


Witajcie :)


Dzisiaj post nietypowy, bo o gotowaniu - o czym nigdy u mnie nie było ;)
Nigdy się Wam nie chwaliłam, ale uwielbiam gotować i chyba wychodzi mi dobrze bo jeszcze nikogo nie otrułam, a mój facet uwielbia jeść to co ugotuję :)

Nie miałam pojęcia co kupić i najpierw kupiłam szpinak, potem ciasto francuskie i tak jakoś wyszło, że zrobiłam ciasto francuskie ze szpinakiem. Czyli jak przekonać do szpinaku osobę, która nie lubi ani ciasta francuskiego ani szpinaku :)

Składniki:
- opakowanie ciasta francuskiego
- opakowanie mrożonego szpinaku
- pokrojona 1 średnia cebula (ja miałam czerwoną)
- ser typu Mozzarella
- przyprawy: pieprz, ziarenka smaku lub sól, czosnek granulowany (lepszy świeży, ale ja nie posiadam), bazylia.

Ciasto rozwinęłam, przekroiłam na pół, ponieważ miałam dużą rolkę. Przez środek obu części ciasta poprowadziłam pas z mozzarelli. 
Cebulkę podsmażyłam na patelni, dodałam rozmrożony szpinak i przyprawiłam., smażyłam do czasu całkowitego wyparowania wody.
Potem nałożyłam szpinak na ser na obu kawałkach ciasta i nacięłam ciasto pod skosem i nakładałam na farsz zamykając go. 

Oto jak wyglądały gotowe ciasta do upieczenia:

I po wyjęciu z piekarnika:
Piekłam je w 200' C ok. 20 min, dokładny czas i temperatura są podane zazwyczaj na opakowaniu ciasta.

I takim oto sposobem przekonałam mojego faceta do szpinaku i ciasta francuskiego, który ani jednego, ani drugiego nie lubił :)
Przepis bardzo łatwy i szybki w wykonaniu :)

A Wy lubicie szpinak?
Chętnie poznam też opinie na temat postów o gotawniu :)

Buziaki, Misi :*

2 komentarze:

  1. Lubię szpinak, ale robię z niego zazwyczaj tylko sos do makaronu, bo na nic innego nie mam czasu ani ochoty xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię, ale nie umiałam nigdy go przyrządzić, więc bałam się coś kombinować, jak widać niepotrzebnie się bałam :)

      Usuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)