czwartek, 27 marca 2014

Błedy makijazowe


Witam się z Wami po długiej nieobecności :)
Przepraszam, ale ostatnio miałam sporo zajęć, więc nie miałam czasu na bloga. Mam nadzieję, że w końcu to nadrobię :)

Dzisiaj przychodzę do Was z postem o błędach makijażowych, nie tylko rzeczy, które wykonujemy źle, ale też te które wyglądają tandetnie...

1. Pajęcze nóżki.
Jeden z najczęstszych rzeczy, które widzę i mam ochotę wydłubać sobie oczy. Z reguły chyba tuszuje się rzęsy żeby je pogrubić, wydłużyć i dodać kolor, a nie skleić je i z kilkudziesięcu rzęs robi się ich 5... Nie o to tutaj chodzi.
kobietyka.pl

2. Wypieki jak u Dziadka Mroza.
Róż - niezła sprawa, ładne może nadać kolor policzkom. Ale robienie sobie dwóch kułek na policzkach w iści przeogromnej chyba nie jest efektem zamyślonym.
wiocha.pl

3. Blado - trupie. 
Jestem chora nie podchodź. Tak właśnie widzę dziewczyny, które używają szminki w kolorze podkładu, chyba że jak jadą z podkładem to co sobie będą żałować, pojadą też po ustach. No niestety albo i stety nie wygląda to w żaden sposób dobrze.


4. Tapeta.
Takim mianem muszę nazwać nałożenie zbyt dużej ilości podkładu. Wygląda się wtedy jeszcze gorzej niż bez niego, z niedoskonałościami, przebarwieniami...
pudelek.pl

5. Źle dobrany podkład.
Niestety musimy też dobrać odpowiedni odcień podkładu jak i tonację. O ile łatwo znaleźć kolor, który nie będzie ani za jasny ani za ciemny to musimy wiedzieć w jaki kolor wpada nasza naturalna cera, czy jest to róż, pomarańcz czy bardziej neutralny. Ze zbyt jasnym podkładem wygląda się jak trup, a ze zbyt ciemnym jak po samoopalaczu.

6. Pac i gotowe.
Wiele dziewczyn właśnie tak nakłada  cienie na powieki, pac, pac... Cienie żeby wyglądały ładnie trzeba je rozetrzeć na skórze. Ja ze względu, że  słabo operuję cieniami po prostu rzadko je nakładam, szczególnie są to kolory, którymi ciężej zrobić sobie krzywdę, np. lekki róż albo brąz.
zeberka.pl

7. Rozmazywanie podkładu palcami.
Według mnie takie rozmazywanie nigdy nie wygląda dobrze, często podkład smuży, czasami ciężko go tak rozmazać. Najbezpieczniej wklepywać go w twarz, wtedy skóra "lepiej go przyjmie".
foto-gala.pl

8. Opadająca kreska.
Kreski eyelinerem nie należą do najłatwiejszej części makijażu, najczęstszym błędem jest prowadzenie jej od kącika do kącika lub tępe zakończenie. Powoduje to, że oko wydaje się mniejsze i smutniejsze. Prawidłowo powinnyśmy wywinąć ogonek, tak jak pokazuje to wiele dziewczyn na YT.
t3.gstatic.com


A co Wy uważacie za błędy makijażowe, jak można sobie zrobić nim krzywdę?
Pozdrawiam Misi :)

14 komentarzy:

  1. Z tych wszystkich punktów zdarza mi się tylko ostatni... No ćwiczę i ćwiczę i kreska mi nie wychodzi, dlatego najczęsciej to pomijam i jej nie rysuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kreska też jest bardzo nieidealna, ale się staram, ćwiczę wyciągać ją do góry i zakańczać ostro ;)
      Myślę, że wszystko to kwestia wyćwiczenia :)

      Usuń
  2. Kreski chyba nigdy nie nauczę się malować. :D Ale ze mnie to w ogóle makijażowa minimalistka, więc i z cieniami się gimnastykuję bardzo rzadko. Może to i dobrze - jest prawdopodobieństwo, że krzywdy sobie nie zrobię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też minimalistka, ale staram się używać kosmetyki, które mam :)
      Jednak jeśli czegoś nie umiem idealnie zrobić - też tego nie robię na siłę :)

      Usuń
  3. Szkoda, że nie wrzuciłąś filmików YouTuBe z tymi kreskami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że Red Lipstick Monster taki nagrała, wydaje mi się też, że Maxineczka i Alina Rose, ale tutaj pewności nie mam. :)

      Usuń
  4. U mnie też królują bezpieczne cienie, bo zdaję sobie sprawę ze swoich ograniczeń :D ;) Zdjęcia cudownego do takiego postu. Nie chcę myśleć w jakie czeluści Internetu musiałaś się udać, by je znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niestety musiałam w różne dziwne miejsca się po nie udać :D
      Sama mam problem z cieniami, nie umiem ich nakładać za dobrze, więc staram się nie szaleć :)

      Usuń
  5. Z kreską też mam problem, wychodzi, ale na obu oczach różna ;) Świetny post, też mi się nóż w kieszeni otwiera jak widzę niektóre dziewczyny.... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwię się jak można tego nie widzieć? Drobne problemy zdarzają się, np. sprawa z kreską - nie każdy umie się idealnie posługiwać pędzelkiem, ale nie widzieć, że podkład jest za ciemny czy szminka trupio-blada ;)

      Usuń
  6. Zdjęcia są fenomenalne :D przy każdym towarzyszył mi facepalm :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam wybrać się najlepsze :D

      Usuń
  7. Ja gdzieś ostatnio czytałam jak dziewczyna pisała, że ona właśnie lubi tusze, które jej robią takie pajęcze nóżki. Padłam :D

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)