sobota, 22 lutego 2014

Małe zakupy oraz nowinki promocyjne.

 Witajcie :)


Dzisiaj to co tygryski lubią najbardziej: zakupy :D
Ostatnio dostałam kod rabatowy do Hebe na 10 zł przy zakupach za min. 40 zł.
Postanowiłam kupić rzeczy przede wszystkim potrzebne ale i spojrzałam na aktualną gazetkę, w której było kilka rzeczy, które już dawno planowałam kupić.



1. W pierwszej kolejności poleciałam na pułkę z suchymi szamponami Batiste.
Stwierdziłam, że zakupię ten do ciemnych włosów. Ta wersja jest 2 zł droższa od wersji zapachowych. Kosztuje 16,99 zł, co według mnie jest dużo, ale mając kupon zapłaciłam za niego ok. 13 zł.

2. Przy okazji promocji na moją ulubioną odżywkę do paznokci Eveline 8w1 zakupiłam dwie sztuki, jedna dla mnie, druga dla mojej siostry. Jej regularna cena to około 12 zł, w promocji natomiast 8,99 zł, co mnie z kuponem jeszcze wyszło jakieś 1,50 zł taniej na sztuce.

3. Na promocji znalazły się też odżywki Nivea, postanowiłam w końcu zakupić wysławianą tak przez wiele dziewczyn Long repair, która kosztowała 7,49 zł, jednak muszę zaznaczyć, że cena promocyjna jest tylko dla posiadaczek lub posiadaczy różowej lub niebieskiej karty Hebe.

4. Ostatnią już rzeczą, którą zakupiłam w Hebe jest moja ukochana Ziajka dwufazowa do demakijażu. Wprawdzie moja nie widzi jeszcze dna, ale zawsze czuję się pewniej mając ją w zapasie. Jej regularna cena to 5,99 zł, ja z kuponem zapłaciłam ok. 4,50 zł.

5. W Tesco zakupiłam szampon, który mi polecałyście Barwę ziołową, ja wybrałam tą z czarną rzepą, za który zapłaciłam cale 2,99 zł :)

6. Będąc z mamą w drogerii zauważyłam, że maski Ziaja kosztują tylko 5,95 zł, postanowiłam zakupić wersję masło kakaowe, gdyż moja poprzednia ich maska już sięga dna.

7. Czekając na autobus miejski weszłam do Empiku i znalazłam tam promocję na kalendarze i terminarze. Obniżka była na prawdę ogromna, ja za malutki wprawdzie terminarz zapłaciłam 5 zł, gdzie przed wyprzedażą kosztował 24,99 zł! Wybrałam małą wersję ponieważ taki format nie będzie mi przeszkadzał ani ciążył w już i tak ciężkiej torebce :)




Lecę do Was także z informacją o promocjach!
- maski Biovax w Hebe kosztują tylko 12,99 zł
- odżywki Nivea z kartą Hebe kosztują 7,49 zł
- ampułki Seboradin przeciw wypadaniu kosztują 34,99 zł tylko z kartą Hebe
- w the Body Shop jest aktualnie promocja na część ich produktów,  wszystkie masła kosztują 39 zł (tylko do niedzieli!), natomiast do 13 marca możecie nabyć np. maseczkę z drzewa herbacianego za 25 zł czy też ściereczkę muślinową za 7 zł. Jeśli macie niedaleko ich sklep to biegnijcie :)

Pozdrawiam i całuję Misi :*

13 komentarzy:

  1. Ja zawsze kupuję ten do ciemnych włosów. Raz miałam tropikalny bo nie było do ciemnych, ale na moich włosach ciężko było ten biały osad usunąć, dlatego wolę ten. Już chyba z 3-4 opakowania zużyłam i nadal regularnie go kupuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam już szampony, któe pozostawiają typowo biały osad, ale mi on nie przeszkadza, świetnie sobie z nim radzę :) ale dzisiaj użyłam pierwszy raz tego Batiste i jest na prawdę fajny, tylko trochę miałam brudne czoło ;)

      Usuń
    2. Ja też tak jak Alexis93 po tropikalnym batiste miałam biały osad na włosach. Niby dało się go wczesać, ale zanim to zrobiłam to trochę czasu minęło. Chyba skoczę w poniedziałek do Empiku i zobaczę czy jeszcze są te terminarze :)

      Usuń
    3. Kana uderzaj śmiało :) U mnie było ich pełno, duże, małe, średnie :)

      Usuń
  2. Myślę, że z maski Ziai będziesz zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze maskę Ziaji do włosów farbowanych i jestem z niej zadowolona, teraz chciałam odmiany :) Ja jednak używam jej przed myciem, z tą mam taki sam zamiar :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny terminarz. Nie miałam nic z twoich zakupów, jedynie Batiste, ale tylko raz w sumie użyłam :) Jak tak ogólnie z jego wydajnością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze nie miałam nigdy Batiste więc się nie wypowiem :( ale jak miałam Isanę to wydajnść była zaskakująca, w sumie nie używam zbyt często suchych szamponów...

      Usuń
  4. Ja jestem ciekawa działania maski Ziaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szczerze też i jeśli nie zapomnę to napiszę o tym :)

      Usuń
  5. Interesuje mnie ta maska z Ziaji :) Świetnie Ci się udało z tym terminarzem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zakupy :) Ja też będe musiała upolować tą odżywkę Eveline tak przez wszystkie wychwalaną :) Terminarz świetny, ja swoje zapiski gnieżdżę na kalendarzu ściennym bo u mnie drogie takie przybytki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym maskę Biowax z promocji, ale nie mam możliwości jej kupić :-( Bardzo fajny ten terminarz :-)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)