poniedziałek, 24 lutego 2014

Denko luty 2014

Witajcie :)


Postanowiłam sporządzić już dla Was denko, w tym miesiącu denko było mniejsze niż ostatnio, ale w większości były to produkty, które myślałam, że się przeterminują niż je wykończę, tym bardziej jestem z siebie dumna :)



1. Żel pod prysznic Isana - zapłaciłam za niego chyba 2,69 zł, ale był to żel na prawdę ok, dość gęsty, zapach bez szału, mył dobrze, jednak trochę wysuszał. Nie kupię ponownie.

2. Peeling BeBeauty Biedronka mango - kosztował chyba 8 zł, zapach raczej średnio przypominający mango, dość słodki, ździeranie powiedzmy ok, ale bardzo mało wydajny. Nie kupię ponownie.

3. Szampon do włosów Alterra z pszenicą i morelą - jeden z ulubionych szamponów, w promocji kosztuje 5,99 zł. Na pewno kupię ponownie.

4. Krem do rąk Avo Care -  nawilżenie powiedzmy ok, konsystencja niezbyt tłusta, jedyne co mnie na zawsze zraziło do tego kremu to nakrętka, nie cierpię kremów do rąk, które trzeba zakręcać, przez co raczej nie kupię ponownie.

5. Krem do rąk waniliowy Avon Naturals - krem wcale nie nawilżał, zbyt tłusty, zapach akurat ładny budyniowy. Ja zużyłam go na stopy, tutaj sprawdzał się świetnie. Nie kupię ponownie.

6. Zapomniany krem Nivea - przeterminował się to wyrzuciłam. Nie wiem czy kupię ponownie.

7. Krem do depilacji Veet o zapachu róży - nie wiem gdzie producent czuje różę, bo zapach wstrętny jak to rem do depilacji. Nie lubię takich kremów i bardzo go męczyłam, na szczęście zapłąciłam za niegy chyba tylko 5 zł. Nie kupię ponownie.

8. Płatki kosmetyczne Carea z Biedronki - moje ulubione płati kosmetyczne, tanie i dobre, ja jednak wolę wersje ze wzmocnionym brzegiem, ale kupię ponownie.

9. Mini antyerspirant Nivea Invisible - antyperspirant o ładnym zapachu, działanie też ok, miałam kiedyś pełnowymiarowe opakowanie. Może kupię ponownie.


10. Zagubione opakowanie balsamu do ciała Avon Planet Spa z jagodami goji - nawilżenie ok, ale zapłąciłam za niego 10 zł, za tą cenę na pewno więcej go nie kupię.

A Wy miałyście/mieliście te produkty?
Macie inne zdanie na ich temat?

Całuję Misi :*

8 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś ten peeling z mango, strasznie długo nie mogłam go zużyć :D no i Carea i Nivea też u mnie się kiedyś znalazły. Poza tym przypomniałaś mi, że musze przygotowac moje denko :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja męczyłam go chyba z rok mimo, że jest strasznie mało wydajny.
      Ja już wrzuciłam denko bo nie miałam miejsca w szafie na nie ;)

      Usuń
  2. Chyba skuszę się na szampon Alterra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam, dobrze myje, ładnie pachnie, ma super skład i dobrze się pieni :)

      Usuń
    2. ja również w najbliższym czasie planuję kupić szampon Alterra oraz maskę do włosów tej firmy. :) + Zapraszam do mnie. :)

      Usuń
  3. miałam pełnowymiarowe opakowanie antyperspirantu z Nivei, ale bez szału :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go miałam, ale jak widać wolałam Rexonę ;)

      Usuń
  4. Miałam ten balsam jednak także więcej go nie kupię. Bardzo lubię te płatki kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)