czwartek, 20 lutego 2014

Aktualizacja włosowa luty

Witajcie :)


Teraz długo wyczekiwana aktualizacja włosowa! :)
Tak w środku miesiąca, ale w końcu zakupiłam miarkę i mogłam je zmierzyć, bo jak wiecie moja poprzednia bezczelnie "przepadła".

W tym miesiącu moje włosy prezentują się tak:
Zdjęcie przedstawia włosy 2-gi dzień po myciu, wyschły naturalnie, spałam we włosach rozpuszczonych, więc w 100% ich wygląd jest naturalny.

Długość - 62 cm (+2cm od ostatniego mierzenia - początek stycznia
Oleje - brak
Maski przed myciem - Ziaja intensywny kolor, Sleek Line Repair, odżywka Balea figa&perła
Odzywki d/s - Alterra granat i aloes, Balsam na kwiatowym propolisie, Alverde hibiskus i aloes, Alterra granat i aloes, Seboradin żeń-szeń oraz Balea figa i perła
Odżywki b/s - Joanna naturia z pokrzywą i zieloną herbatą, Isana w sprayu z olejkiem arganowym i masłem shea
Maski - Alterra granat i aloes, Love 2 mix z awokado i mango, Receptura babuszki Agafii - maska drożdżowa i jajeczna
Mycie - Alterra pszenica i morela, Alterra Granat, Barwa naturalna żurawinowa
Inne - jedwab Joanna na zabezpieczenie końcówek, czesanie szczotką TT, płukanka z liści laurowych, skrzypokrzywa, suchy szampon Isana

Niestety ostatnio moje włosy przechodzą lekki kryzys wywołany tylko i wyłącznie twardą wodą (!), niestety nie mam jak z tym sobie radzić, ponieważ nie wyobrażam sobie przed myciem gotować kilka litrów wody, potem ją studzić i doprowadzić do odpowiedniej temperatury.

Przede wszystkim poradziłam sobie z przeproteinowanymi włosami! :) Na jakiś czas odstawiłam wszelkie proteiny i zaczęłam mocno nawilżać włosy produktami typowo emolientowymi. Jakieś 2 tygodnie później włosy wróciły do normy i znów mogę używać produkty proteinowe :)

Przedwczoraj po użyciu maski love2mix włosy prezentowały się tak:

Obecnie będę zmieniać kilka kosmetyków z tego względu, że kilka zdenkowałam, głównie chodzi o szampony, dodatkowo na promocji wyhaczyłam nową maskę i odżywkę, niedługo w poście zakupowym będę się chwalić :D

Buziaki Misi :*

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Przeczytałam flaki... :D

      Usuń
  2. Masz bardzo ładny kolor włosów, po za tym widać świetne potencjał fal ;-)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Co do fal to niestety moje naturalne są strasznie słabe :(

      Usuń
  3. Podobają mi się, widać, że są zdrowe, gładkie i lśniące :)

    Co do twardej wody to kiedyś o tym pisałam na blogu, jeśli chcesz to zerknij: http://www.dbaj-o-wlosy.com/2013/06/chlorowana-woda-moze-nawet-zabic-o-jej.html
    Mnie też w takiej sytuacji pomaga nakładanie maski czy odżywki przed myciem, włosy są wtedy trochę chronione przed skutkami chlorowanej wody.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na tym drugim zdjęciu wyglądają przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękne włosy, pielęgnuj je nadal :-) Życzę wytrwałości ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Na pewno nie zaprzestanę pielęgnacji :) Mam za dużo kosmetyków i cel :D

      Usuń
    2. Mnie właśnie się kończy maska, a nigdzie nie mogę dostać ani biowaxu ani kallosa ...

      Usuń
    3. Kochana nie masz u siebie Hebe?
      Może Alterra? :)

      Usuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)