sobota, 25 stycznia 2014

Zakupy w SH

Witajcie :)


W tym tygodniu byłam 2 razy w sh, zobaczcie co upolowałam :)




1. Czarne szorty - NewLook - 1,60 zł

2. Sweterek  w paski bordowo-granatowe NN

3. Wiśniowa koszulka z dużym nadrukiem GinaTricot

4. Brzoskwiniowe body TopShop

5. Biała bluzka z długim rękawem i koronką na rękawach KappAhl

6. Brzoskwiniowa tunika z rękawem 3/4 KappAhl

7. Biała bokserka z dłuższym tyłem H&M

Za rzeczy, przy których nie podałam cen razem zapłaciłam 16 zł :)

Wy byłyście ostatnio w SH? Coś ciekawego upolowałyście?

Całuję Misi :*

13 komentarzy:

  1. łoaaaaaaaaa *______* jakie ciucholandy odwiedzasz?
    takie ceny za rzeczy, które wyglądają jak nowe? wpwpwpwpwpwpwpwowowowowowowo *_______________* :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedzam kilka, ale jeden ma blisko, więc odwiedzam go regularnie, jakieś 2-3 razy w miesiącu :)

      Usuń
  2. Świetne rzeczy udało Ci się upolować! Mi bardzo rzadko uda się znaleźć coś dla siebie w sh :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele zależy od sh, większość nie oferuje nic ciekawego tylko spady po innych lumpkach :(
      Też trzeba być cierpliwym i przeglądać każdy wieszak oraz mierzyć rzeczy, które wydają nam się średnie :)

      Usuń
  3. Śliczne te brzoskwiniowe body <3 Już dawno nie byłam w SH, chodzę tylko, gdy jestem w rodzinnym mieście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę wyglądają jak nowe :)
      Mój facet zaczął się śmiać jak pokazałam mu, że body kupiłam :]

      Usuń
  4. O rany, jakie świetne rzeczy za tak niską cenę! U mnie nigdy nie można znaleźć nic, co nadawałoby się do noszenia poza domem.
    Nie wiem jak inni, ale ja chętnie przyjrzałabym się bliżej rzeczom, które kupujesz. Może wrzucałabyś więcej zdjęć, na których ubrania byłyby lepiej widoczne? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że chcę pokazać je dokładnie, ale mieszkam w akademiku a tutaj światło jest tak kiepskie, że ciężko zrobić mi ładne zdjęcia. Niedługo jadę do domu, więc zabiorę ze sobą rzeczy i postaram się zrobić im zdjęcia :)

      Usuń
  5. Sweterek w paski wygląda zachęcająco :)
    Uwielbiam robić zakupy w SH, ze względu na oszczędność pieniędzy, jaką przy tej czynności praktykuję. Ostatnio na moim blogu również pojawił się Haul z wizyty w lumpeksie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest na prawdę ładny :)
      Tak, szczególnie, jeśli rzecz założy się tylko kilka razy, przynajmniej nie żałuje się tych kilku wydanych zlotych :)

      Usuń
  6. super rzeczy! sama muszę się wybrać w przyszłym miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj dawno nie byłam w SH, chyba z 4 miesiące... Ale to przez przeprowadzkę...

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)