środa, 8 stycznia 2014

Ulubieńcy 2013

Witajcie :)


Czas na kosmetyczne podsumowanie skończonego już roku. 
2013 był rokiem bardzo kosmetycznym, pełnym kosmetycznych zmian i kosmetycznych nowości. Wiele w tym roku przetestowałam, znalazłam kilku ulubieńców.

I. Włosy
Część kosmetyczna dla mnie chyba najważniejsza, w tym roku poznałam wiele kosmetyków, więcej niż od początku mojej włosowej pielęgnacji, wiele z nich polubiłam, ale nadal jednak towarzyszą mi moi starzy ulubieńcy.

1. Szczotka Tangle Teezer.


Odkrycie roku. Nie ciągnie włosów, nie szarpie a do tego bardzo, bardzo dobrze rozczesuje i jest bardzo łatwa do utrzymania w czystości. Pisałam o niej tutaj.

2. Suchy szampon Isana.
Pierwsze podejście do tego typu kosmetyków z Syoss było niewypałem kończącym się łupieżem. W końcu trafiłam na Isanę. Ładnie pachnie i przede wszystkim super odświeża włosy.

3. Alterra z granatem i aloesem, cała seria. 


Wszystkie 3 produkty działają bardzo dobrze. Wciąż są jednymi z najlepszych. Pisałam o nich tu.

4. Rosyjskie kosmetyki.
Balsam na kwiatowym propolisie i maski drożdżowa oraz jajeczna. Maski użyłam po 2 razy ale efekt był natychmiastowy i WOW. Balsam używam od kilku miesięcy i nadal jest moim ulubionym.


 II. Kolorówka
Tutaj niestety niewiele używam, ale mam swoich ulubieńców, którym na pewno będę wierna.

1. Tusz Maybelline the Colossal
Nie jest idealny, ale jak dotąd najlepszy.

2. Eyeliner w słoiczku.
Łatwy w operowaniu, dobra konsystencja, super trwałość. Nic dodać nic ująć.

3. Podkład Rimmel Stay Matt
Pierwszy podkład, który mnie zachwycił. Super się rozprowadza dzięki konsystencji musu, do tego dobrze kryje i matuje skórę. Mała ilość wystarczy aby pokryć całą twarz. 

4. Eveline 8w1
Nadal jest moim numerem 1 wśród odżywek, baz i lakierów. Pisałam o niej tutaj

III. Pielęgnacja.

1. Peelingi Joanna.
Uwielbiam za zapachy i zdzieranie, lekko zdziera, ale moja skóra nie potrzebuje mocniejszego.

2. Żele pod prysznic Avon
Ulubione od kilku lat.

3. Masło do ciała Tutti Frutti
Cudowny zapach, gęsta konsystencja, typowa dla masła. Świetnie się rozprowadza i nawilża. Recenzowałam je tutaj.

4. Zmywacz Coral
Zbyt wiele razy o nim pisałam, po prostu najlepszy.

5. Dezodorant Rexona Crystal


Nie pozostawia śladów na ubraniu, do tego dobrze spełnia swoje zadanie.


Pozdrawiam Misi :)

6 komentarzy:

  1. TT <3 Jeszcze jej nie miałam, ale tyle dobrego się naczytałam, że namówiłam TŻ, aby mi kupił na rocznicę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też TŻ miał kupić, ale nie wytrzymałam i sama kupiłam :D

      Usuń
  2. Rexona i Eveline 8w1 to też moje hity :). A ten żel z Avonu teraz używam i pachnie świetnie!

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)