środa, 15 stycznia 2014

TAG: 20 faktów o moim włosach :) Zapraszam!

Witajcie :)


Przepraszam za dłuższą nieobecność :( Niestety obecnie mam na uczelni sajgon, zaliczanie wszystkich niesesyjnych przedmiotów, ambitnie staram się też zwolnić z sesji. Niestety trochę tego wszystkiego mam. W końcu znalazłam dla Was chwilę :)

Postanowiłam stworzyć tag dla włosomaniaczek, ale nie tylko :) Zapraszam do wzięcia w nim udziału wszystkie chętne osoby :) Każda i każdy z Nas, większość lubi o nie dbać, pielęgnować je, farbować, ścinać, zapuszczać etc. Dlatego tworzę ten tag, aby każda chętna osoba napisała 20 przypadkowych/najważniejszych faktów o swoich włosach :) Oczywiście, nie pogniewam się jeśli dodacie więcej niż 20 faktów :)

Więc zaczynamy! :)

Moje włosy...

1.  są w kolorze średniego brązu.
2. z natury są wosokoporowate.
3. są lekko falowane.
4. nigdy nie mogłam ich ujarzmić, wiecznie stały mi we wszystkie strony.
5. od 2 lat jestem włosomaniaczką.
6. pierwszym produktem, który kupiłam 2 lata temu był olej, chciałam zmniejszyć puszenie.
7. w czasie schnięcia wyglądają tak:

8. nałogowo je prostowałam gdy miałam 16-17 lat
9. nigdy ich nie farbowałam.
10. zawsze chciałam mieć taki kolor:
11. już nie pamiętam kiedy puszyły się i sterczały mi we wszystkie strony na deszczu
12. w maju 2013 Anwen na swoim blogu umieściła moją włosową historię klik.
13. potrafię leżeć i je głaskać :)
14. nie mogę znaleźć swojego idealnego oleju.
15. tęsknię za grzywką.
16. nie mogę się doczekać gdy będą sięgały mi pasa.
17. ostatnio borykam się z suchymi końcówkami.
18. oto moja niecała "armia" włosowa :)
19. takie fale powstają po warkoczu:
20. Uwielbiam loki :)

A jakie Wy macie ciekawe włosowe fakty? :)
Chętnie zapraszam do podzielenia się na swoich blogach własnymi włosowymi faktami :)
Proszę o przesyłanie mi w komentarzach linków :)
Mam nadzieję, że podoba Wam się ten tag i będziecie go kontynuować :)

Pozdrawiam Misi :)

17 komentarzy:

  1. Ja też bym chciała, aby moje włosy były już do pasa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta odzywka w sprayu zolta z isany jest najwiekszym moim bublem.jak sprawdza sie u ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze na razie jej nie używam, bo zauważyłam je Joanna b/s się za miesiąc przeterminuje.
      Jednak nie zauważyłam po niej nic. Do tego zapach jest okropny, mnie bardzo drażni... ;/

      Usuń
  3. Łoh ile ty masz tych kosmetyków do włosów. Ja się ograniczam do szamponu, odżywki i czasami jak mi się zachce to maskę nałożę. Zazdroszczę ci gęstości włosów, mój kucyk jest grubości jak półtora kciuka. :D Do tagu postaram się dołączyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to jeszcze nie wszystkie kosmetyki do włosów :D

      Usuń
  4. Ja również postaram się dołączyć do TAGu ;-) Marzę o długości do pupy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :)
      Trzymam kciuki w takim razie :)

      Usuń
  5. Ładnie byłoby Ci w rudych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze byłam przekonana odwrotnie :)

      Usuń
  6. Dodałam TAG u siebie :) http://pisanypiorem.blogspot.de/2014/01/tag-20-faktow-o-moim-wosach.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Prowadzisz bloga kosmetycznego a pojawiają się wąsik i niewyregulowane brwi. Dla mnie wstyd trochę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radzę zakupić okulary albo nowy monitor jeśli widzisz wąsik. Co do brwi nie każdy musi mieć cieniutkie paseczki, bo według mnie wyglądają tandetnie.
      A jeśli wstydzisz się swojej twarzy i musisz pół depilować to współczuję. ;)

      Usuń
  8. Dopiero odkryłam, że Ty też masz bloga :D
    Ten rudy kolor super, sama kiedyś farbowałam się na czerwono.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mój to już umiera pomału hehe ;)
      Ja strasznie żałuję, że nie mogę mieć w łatwy i nieinwazyjny sposób takiego koloru :(

      Usuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)