piątek, 17 stycznia 2014

Nowości

Witajcie :)


Ostatnio rzadko robię zakupy, postanowiłam dodać post o zakupach noworocznych :)
Dużo tego nie jest, ale pochwalę się :)

Ubrania


1. Rurki C&A butelkowa zieleń, 39,90 zł
Kupiłam, bo jedne z moich ulubionych spodni podarły mi się na nodze, zrobię z nich szorty na lato. 

2. Koszula KappAhl - SH
Jest mi troszkę przyduża, ma bardzo długie rękawy, ale podpinam je, dodatkowo jest dłuższa z tyłu, wygląda to mega! :)

3. Koszula w kropki H&M - SH
Bardzo spodobała mi się, jednak planuję odpruć rękawy, ponieważ poszerzają ramiona. Na lato będzie idealna! 

4. Koszulka szara H&M - SH
Zwykła koszulka na codzień :)

5. Koszulka granatowa z falbankami GinaTricot - SH
Góra zwykła, ale dół jest świetny! 3 falbanki. Zakochałam się :)

Kosmetyki



1. Pianka do golenia Lidl - ok. 4 zł
Przy kupnie pianki ie zwracam uwagi na to czy jest ona specjalnie dla kobiet. Pianka jak pianka.

2. Pędzelek Essence do eyelinera - ok. 7 zł
Mój stary pędzelek przestał współpracować. Ten jest bardzo wąski przez co lepiej maluje się nim kreski.

3. Żel antybakteryjny - ok. 8 zł Natura
Mój pierwszy żel antybakteryjny, zapach melona :)

4. Gąbeczki do podkładu - ok. 3 zł Hebe
Kupiłam bo chciałam wypróbować, niestety się nie sprawdziły.

5. Zmywacz do paznokci Coral - ok. 3 zł
Kupiłam kolejną buteleczkę na zapas. Mój KWC.

6. Żel do mycia twarzy AA - ok. 13 zł
Jak dotąd mój ulubiony, dobrze zmywa resztki makijażu, ładnie nawilża.

7. Płyn do płukania jamy ustnej Listerine Total Care Zero - ok. 12 zł
Ulubiony.

7 komentarzy:

  1. Koszul zazdraszam. Z chęcią zobaczyłabym je na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obiecuję, ale postaram się wrzucić zdjęcia w nich :)

      Usuń
  2. Uwielbiam SH ;-) Tam można świetne ubrania kupić za niską cenę !

    OdpowiedzUsuń
  3. Daj koniecznie znać jak sprawdziła się pianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mogę powiedzieć, że jest ok., w sumie taka typowa męska pianka :)
      Zapach dość delikatnie męski, ale nie czuć go po zmyciu :)
      Jak za te 4 zł do na prawdę dobra :)

      Usuń
  4. Hej! :)

    Nominowałam Cię do Libster Blog Award! Szczegóły znajdziesz tutaj: http://ksiezycowaroza.blogspot.com/2014/01/libster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)