poniedziałek, 27 stycznia 2014

Kremy do rąk Isana

Witajcie :)


Ostatnio w Rossmannie na promocji kupiłam 2 kremy do rąk Isana. Skuszona niską ceną wzięłam najpierw Rumiankowy, a za kilka dni z mocznikiem. Chcecie wiedzieć co uważam na temat tych kremów? Zapraszam więc do czytania :)



Isana krem do rąk z rumiankiem
Krem kupiłam skuszona ceną, kosztował 2,99 zł w promocji. Nigdy nie miałam kremów Isany, więc postanowiłam wypróbować.


Opakowanie bardzo mi się podoba, głównie dlatego, że jest miękkie i przede wszystkim ma korek otwierany na zatrzask a nie zakręcany jak w pewnych kremach, czego ja osobiście nie znoszę.


Zapach jest dość delikatny i ładny, lekko rumiankowy.

Konsystencja według mnie idealna, dobrze się rozprowadza, nie jest ani zbyt gęsta ani zbyt rzadka

Krem bardzo szybko wsiąka w skórę i nie pozostawia tłustego filmu.

Co najważniejsze bardzo dobrze nawilża dłonie :)


W regularnej cenie kosztuje niecałe 4 zł za 100 ml. Według mnie to na prawdę bardzo niska cena za tak dobry krem :)


Polecam! :D




Isana krem do rąk z 5% mocznikiem.

Poszłam tylko zobaczyć czy jest pewien kosmetyk a wyszłam z kremem za 3,99 zł


Opakowanie identyczne jak w kremie rumiankowym.

Zapach typowo kremowy, bardzo delikatny.
Konsystencja też bardzo dobra, ale ten krem jest gęstszy od rumiankowego brata.
O działaniu nic niestety nie powiem bo wrzuciłam go w zapasy, najpierw chcę zużyć te, które otworzyłam jakiś czas temu :)

W regularnej cenie kosztuje trochę ponad 5 zł.


Porównując konsystencję obu kremów praktycznie na zdjęciach nie widać różnicy, lecz może jednak zauważycie, że po lewej jest troszkę gęstszy.



Pozdrawiam Misi :)

11 komentarzy:

  1. uwielbiam uwielbiam i jeszcze raz uwielbiam :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam kremu Isany, a brzmi świetnie. Muszę go koniecznie wypróbować przy okazji ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne! Przede wszystkim jest bardzo tani więc czemu nie? :)

      Usuń
  3. Miałam tylko wersję z mocznikiem i bardzo dobrze się sprawdzał, rumiankową też muszę w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie próbowałam tego z mocznikiem, ale zbyt dużo dobrego o nim słyszałam :)
      Rumiankowy kupiłam skuszona bardzo niską ceną i nie żałuję ;)

      Usuń
  4. Uwielbiam kremy do rąk z mocznikiem i na pewno prędzej czy później i po Isane sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nigdy nie miałam, ale wiążę z nim duże nadzieje :)

      Usuń
  5. Kremy od rąk Isana są naprawdę bardzo fajne, sama mam ten z mocznikiem i jestem z niego naprawdę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo o nich słyszałam. Dużo dobrego. Podobno mają bardzo ciekawe składy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwony jest bardzo fajny i fajnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)