niedziela, 5 stycznia 2014

Kosmetyki, które mam zamiar kupić w 2014

Witajcie :)


Każdy ma masę kosmetyków, kter planuje kupić, ale nadal się to mu nie udało. Ja postanowiłam poświęcić tym kosmetykom osobny post.



1. Lakier Essie
Urzekła mnie gama kolorystyczna lakierów Essie, jest w niej masa kolorów ziemistych, ciemnych, śliwkowych itp. Ja osobiście uwielbiam pazurki w takich kolorach. Dodatkowo słyszałam o nich zbyt wiele dobrego. Mam nadzieję, że po wakacjach zainwestuję te 30 zł i kupię jakiś ich lakier :)
 cena - ok. 30 zł, dostępność - drogerie Hebe


2. Krem Pharmaceris
Jestem osobą, której cera na twarzy płata niezłe figle, masa wyprysków, tłusta skóra, jednak skłonna do przesuszeń. Jak dotąd nie znalazłam kremu idealnego. O kremach Pharmaceris słyszałam tyle dobrego, że postanowiłam kupić go.
cena - ok. 40 zł, dostępność - apteki




3. Suchy szampon Batiste
O tych szamponach słyszałam już od dawna, jednak nigdy nie mogłam znaleźć go stacjonarnie, wolałam kupić Isanę z Rossmanna, niedawno jednak otworzono Hebe w mieście, w którym mieszkam. Gdy skończy mi się Isana na pewno kupię Batiste.
cena - kilkanaście złotych, dostępność - drogerie Hebe i @


4. Rosyjskie szampony love2mix i Planeta Organica
Nigdy nie czułam potrzeby kupowania droższych szamponów, jednak coraz bardziej zaczynają mnie kusić, słyszę wiele dobrych opinii, postanowiłam, że ja też je kupię.
cena - ok. 20 zł, dostępność - @ lub sklepy z rosyjskimi kosmetykami


5. Maszynka do golenia Gilette
Nie mówię tutaj o zwykłem maszynce jednorazowej, ale o maszynce, która posłuży mi dłużej niż 3 golenia. Niestety zwykłe maszynki jednorazowe trzeba kupować zbyt często, do tego są na tyle tępe, że muszę męczyć się ze zgoleniem włosków ale na tyle ostre aby się nimi skaleczyć. Chcę zainwestować i mieć spokój na dluższy czas.
cena - nie mam pojęcia, dostępność - marekty


6. Półprodukty
Już dawno mam ochotę wzbogacać swoje maski i inne kosmetyki w różne półprodukty. W końcu postanowiłam zebrać troszkę $ i kupić na próbę kilka półproduktów.
cena - średnio kilka złotych, dostępność - @, np. ZSK





Jak na razie to tyle :)
Jeśli znów pomyślę o kilku kosmetykach, które chcę kupić na pewno dodam notkę :)
Pozdrawiam Misi :*

5 komentarzy:

  1. Suche szampony z Batiste są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi! nice blog!
    follow to follow?
    lets me know!

    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja lista zakupów jest podobna do Twojej! Pozdrawiam :*

    W wolnej chwili zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania:*. mam nadzieję, że znajdziesz u mnie coś dla siebie:*.
    http://ciniax03.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten suchy szampon, ale jeszcze go nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakbym miała dużo kasy to wszystkie kolory z Essie bym kupila :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)