czwartek, 2 stycznia 2014

Denko w grudniu

Witajcie :)

W końcu udało mi się zdenkować kilka produktów. Chcecie wiedzieć czy jestem z nich zadowolona? Zapraszam do czytania :)




1. Suchy szampon Syoss
W sumie nie zdenkowałam go, ale w końcu postanowiłam się go pozbyć! Dostałam po nim łupież kiedyś, ale nadal leżał w szafie. Do śmieci! Nie kupię ponownie.

2. Perfumy Avon Pur Blanca Blush
Dobre perfumy, dość intensywne, kwiatowe. Niestety nie ja je zdenkowałam, ale chamsko zostały mi zużyte. Nie wiem czy kupię ponownie.

3. Maska Wax Kamille
Dość długo ją miałam, niestety pod koniec strasznie ją męczyłam bo resztki zmieszałam ze Sleek Linem. W końcu udało mi się ją wykończyć :) Kupię ponownie

4. Żel pod prysznic Avon Planet Spa jagody goji
Dobrze mył i się pienił, dość gęsty, dobrze mył i pachniał, ale nie za tą cenę! 10 zł to przesada. Buteleczka na pewno się przyda. Nie kupię ponownie

5. Krem do rąk Neutrogena
Wymęczyłam go w końcu. O ile ja jestem fanką prawie wszystkich kremów do rąk tak ten to istna klapa! Zostawiał na rękach okropny, tłusty film. Gdy już się wchłonął, a raczej wytarł w cokolwiek co potem dotykałam to dłonie znów były przesuszone na wiór. Nie kupię ponownie.

6. Szampon do włosów Alterra granat & aloes.
Jeden z ulubieńców. Wiele już o nim pisałam. Kupię ponownie.

7. Płyn do płukania jamy ustnej Listerine Total Care


Dobry. Nic dodać nic ująć. Jedynie następnym razem wybiorę wersję łagodniejszą. Buteleczka przyda się na podróże. Może kupię ponownie.

10 komentarzy:

  1. Ciągle zastanawiam się czy kupic maskę Wax, ale ciągle czytam o niej w superlatywach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo polecam :)
      Niestety to chyba dla mnie było za duże opakowanie bo pod koniec już nie mogłam jej wymęczyć mimo, że bardzo ją lubiłam.
      Tą polecam a sama szykuję się do kupna Biovaxu :)
      Pozdrawiam :]

      Usuń
  2. Wolę Biovaxy :) A Alterra nie służyła mi zupełnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze Biovaxu nie miałam ale od dawna poluję, może dlatego że nigdzie nie mogłam znaleźć stacjonarnie.
      Moje włosy akurat uwielbiają Alterrę, ale no niestety nie każdemu wszystko służy :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja też :)
      Za działanie, skład, cenę i dostępność :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Zbierałam się do kupna kremu Neutrogena, ale widzę, że nie warto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że jak za tą cenę to bardzo nie warto, Chyba że lubi się kremy pozostawiające na dłoniach śliski film pozostający na bardzo długo.
      Uważam, że można znaleźć choćby w Rossmannie tańsze i lepsze kremy :) Sama czaję się na Alterrę :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Z tego denka to miałam tylko tą wodę perfumowaną Pur Blanca, zapach świetny, ale trwałość słaba. Szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego średnio za nią przepadałam ;)

      Usuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)