czwartek, 23 stycznia 2014

Baza pod lakier Golden Rose

Witajcie :)

Przepraszam za bardzo długą nieobecność, ale jak już zapewne wiecie sesja już niedługo, więc masa zaliczeń, na szczęście zostało mi tylko kilka przedmiotów :)

Dzisiaj na szybko recenzja produktu, który mam już rok, po mału widać denko a ja nadal nie napisałam o nim nic. Mowa o oczywiście tytułowej,
wygładzającej bazie pod lakier Golden Rose.

O buteleczce nie będę w sumie wiele pisać, jest widoczna na zdjęciu.

Pędzelek jest wąski, ale nawet wygodnie się nim nakłada bazę na płytkę paznokcia.

Wysycha bardzo szybko.

Co do wygładzenia to rzeczywiście ładnie wygładza płytkę. Jednak przedłużenia trwałości lakieru nie widzę, ale chociaż chroni przed odbarwieniem płytki.

Cena - ok. 9 zł
Czy kupię ponownie? Chyba nie.


Buziaki Misi :)

5 komentarzy:

  1. czego to ludzie nie wymyślą, bazy wygładzające i tak dalej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że to fajna sprawa przy nierównej płytce ;)

      Usuń
    2. dla mnie zbyteczne, zawsze można jedną warstwę lakieru więcej dać i na jedno wyjdzie ;)

      Usuń
  2. W jednym paznokciu mam nierówną płytkę, ciekawa jestem czy by mi ta baza pomogła :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz bardzo nierówną to wątpię żeby pomogło, ale troszeczkę na prawdę wyrównuje.

      Usuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)