wtorek, 31 grudnia 2013

Witamy 2014! :)

Witajcie :)


Z okazji nadchodzącego 2014 roku życzę Wam tylko sukcesów, spełnienia marzeń oraz celów, które na ten rok sobie szykujecie! :) Każdej z osobna aby każdy nadchodzący był lepszy niż ten poprzedni :) Dużo siły i wytrwałości w dążeniu do swego oraz aby zabawa Sylwestowa była najlepsza :*



Dodatkowo mam swój osobisty sukces :) Właśnie 4 lata temu zaczęłam być ze swoim ukochanym :) Tak, już tyle jesteśmy ze sobą i życzę nam wiele więcej lat wspólnie spędzonych :)

Czego życzę sobie na ten rok?
W sumie nie mam wielu jasno określonych celów. Jednak znalazło się kilka rzeczy, które chciałabym osiągnąć w tym roku.
1. Kupić w końcu aparat Canon 600D. Jak zapewne widzicie moje zdjęcia są słabe, bo mój stary Canon ma już 6 albo 7 lat i zaczyna szwankować. Natomiast Nikon robi zdjęcia po prostu brzydkie! Od dawna marzę o tym aparacie, mam nadzieję że właśnie w tym roku uda mi się go kupić :)
2. Kupić suszarkę do włosów z jonizacją i zimnym nawiewem :) Jeszcze nigdy w życiu nie miałam własnej suszarki! Czasami potrzebuję szybko wysuszyć włosy a do tego potrzebuję suszarki. Może w końcu przestałabym mieć problemy z puszeniem :)
3. Znaleźć dobrą pracę na wakacje. Jedno z najważniejszych postanowień, bez tego nie będzie ani 1 ani 2. Już mam jakieś plany odnośnie pracy, ale nie zapeszam :)
4. Wyjechać gdzieś z ukochanym. Planujemy wycieczkę do stolicy, może się w końcu uda :)
5. Zapuścić włosy do pasa. Tutaj wszystko zależy od mojej pielęgnacji :)
6. Nauczyć się czegoś nowego :)
7. Schudnąć.
8. Mieć 100 obserwatorów.
9. Być szczęśliwa :)


Pozdrawiam i całuję,

Misi :*

7 komentarzy:

  1. Ja też marzę o tym samym Canonie co Ty! Też bym chciala schudnąć. A co do obserwatorów to spokojnie tylu zdobędziesz a nawet i więcej. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, żebyś zrealizowała jak najwięcej z tych postanowień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne postanowienia :). Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka podobnych postanowień ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. To nie aparat robi zdjęcie, tylko człowiek. Mówić, że Nikon robi brzydkie zdjęcia to jak powiedzieć, że na takim a takim talerzu obiad gorzej smakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie każdym aparatem w tych samych warunkach da się zrobić dobre zdjęcie. Też zawsze uważałam tak jak Ty, ale odkąd dostałam Nikona stiwerdzam, że robi całkowicie inne zdjęcia mimo tych samych ustawień a nawet lepszych parametrów

      Usuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)