środa, 25 grudnia 2013

Wieczory z Yankee Candle

Witajcie kochani :)


Dokładnie w DDD zamówiłam ze sklepu Mydlarnia Hebe 2 woski na wypróbowanie, wybór padł na Black Cherry i Vanilla Cupcake. Nie wiecie jak strasznie się cieszyłam gdy otworzyłam paczuszkę :D







Na pierwszy ogień poszedł:
Vanilla Cupcake
Z tym zapachem wiązałam wielkie nadzieje, niestety jak na tak małe pomieszczenie jak mój pokój w akademiku zapach jest lekko zbyt intensywny i lekko zbyt słodki. Mimo wszystko go lubię i chętnie go palę :) Dodatkowo tarta jest bardziej w proszku niż jednej kostce, przez co jak widać muszę trzymać ją w woreczku strunowym. W sumie do kominka nie wrzucam jej lecz wysypuję bezpośrednio z opakowania :)
Nie wiem jednak czy kupię go ponownie...

Następny był już:
Black Cherry
O tak! Uwielbiam, kocham <3 Najcudowniejszy zapach :) Wosk pachnie jak wiśniowe chupa chups, ale gdy zapali się go zapach jest nieco bardziej mocny, ale zarazem delikatny. Nie wiem jak to określić ale po prostu jest cudowny :) Na pewno kupię go ponownie :)



A Wy miałyście już te woski?
Może jakieś mi polecicie?

Pozdrawiam Misi :*




7 komentarzy:

  1. Black Cherry- jeszcze go nie paliłam, a zapach czuć przz folię w całym pokoju ^-^
    Ładny kominek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ulubiony! Wydaje się intensywny, ale tę intensywność czereśni czuć bardzo delikatnie :)
      A kominek został mi po poprzedniej współlokatorce :)

      Usuń
  2. OJ kochana,ja mam bzika na punkcie wosków.

    OdpowiedzUsuń
  3. yankee <3
    miałam brać ostatnio wiśniowego, ale zakochałam się w love me..love me not i black coconut :)
    ale masz świetny kominek ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam ten Black Cherry, a tych o których mówisz nigdy nie wąchałam, ale może już niebawem :)
      A kominek został mi po poprzedniej współlokatorce :)

      Usuń
  4. YC uwielbiam :) , też je trzymam w takich foliowych woreczkach ;)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)