piątek, 6 grudnia 2013

W czym przeszkadzają nam długie włosy i na co musimy uważać takowe posiadając

Witam :)

U mnie wieje strasznie, urywa drzewa, gałęzie, nawet rynny... Chciałam iść na zakupy ale jak iść skoro takie cuda na zewnątrz? Jednak posiedzę w pokoju i może w końcu ogarnę blog i kilka układów na jeden z przedmiotów ;)
Przed chwilą był u mnie pan listonosz z przesyłką z DDD czyli sklepu emina.pl gdzie zamówiłam odżywki do włosów, ale o tym napiszę w innej włosowej notce :)

Dzisiejsza notka właśnie włosów się tyczy i to właśnie dłuugich, czyli takich jakie wszystkie chcemy mieć :)
Tematem jest właśnie:

W czym przeszkadzają nam długie włosy i na co musimy uważać takowe posiadając.
Temat potraktowałam trochę z poczuciem humoru, ale jednak jest dość ważne. Często posiadając włosy dłuższe niż do ramion zaczynają być problemem w kilku codziennych czynnościach. Musimy więc na nie uważać, aby ich nie zniszczyć! Poniżej pokażę Wam kilka punktów, w których właśnie o tym mowa. Zapraszam :)

1. Drzwi
W sumie tytuł brzmi niewinnie, co mają drzwi do włosów? ;D A jednak okazuje się, że dużo! Już nieraz wychodząc skądś i mając rozpuszczone włosy musiałam uważać, aby ich nie przytrzasnąć! Niestety bardzo jest prawdopodobne, że jakbym nie uważała to już włosy miałabym połamane i poniszczone poprzez przytrzaskiwanie ich drzwiami.
oknaidrzwib2b.pl

2. Samochód
No dobra o ile drzwi można jeszcze zrozumieć to jakim cudem samochód może nam zniszczyć włosy? Przejechać po nich czy jak? No można się uprzeć i położyć się na parkingu i rozrzucić włosy na asfalcie niczym promienie słońca to jest dość prawdopodobne ich rozjechanie przez samochód. Jednak raczej weźmy pod uwagę codzienne rzeczy zakładając że psychicznie czujemy się dobrze. 
Ale przejdźmy do rzeczy: ile razy śmialiśmy się z blondynek, którym włosy frywolnie fruwają poza oknem gdy one same siedzą w środku samochodu szczelnie zamknięte? Mi samej kiedyś przydarzyło się przytrzasnąć kilka włosów szybą. Dlatego musimy tez uważać wsiadając do auta albo zamykając okno.

3. Garnki
Ileż razy udało mi się zamoczyć włosy w zupie, albo mieć całe końcówki w sosie niczym makaron. Niestety albo i stety włosów nie jadam ;) Niemniej uważam, że podczas gotowania czy jedzenia lepiej związać włosy, bo to nie przyprawa do potraw ;)
centrumopoka.pl

4. Zamki
Nie chodzi o te wielkie budynki, gdzie mieszkają księżniczki, lecz o te błyskawiczne :)
Każdej z nas zdarzyło nieraz zasunąć wraz z zamkniem włosy, tutaj niestety musimy uważać na każdy jeden włos przy zapinaniu kurtki czy bluzy, szczególnie w porze zimowej, czyli teraz. 

Może macie jeszcze jakieś pomysły? :)
Albo macie te same problemy?
Pozdrawiam :D

9 komentarzy:

  1. ojjj tak...nie raz przycielam sobie włosy zamkiem i zamoczylam w talerzu :D

    http://live-laught-love00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, długie włosy potrafią przeszkadzać ale jednak można im to wybaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak kiedyś miałam dłuższe włosy niż teraz, to podczas jedzenia obiadów lądowały w talerzu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamki błyskawiczne to istny morderca końcówek :c!
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  5. Na facetów jeszcze trzeba uważać! Nikt tak nie potrafi przygnieść włosów np ręką! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Masz stuprocentową rację :)

      Usuń
  6. Ja bym dodała, że pas w samochodzie niszczy końcówki :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :)
      Ja akurat zazwyczaj jeżdżę w spiętych włosach, albo je po prostu odgarniam z przyzwyczajenia :)

      Usuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)