sobota, 28 grudnia 2013

Prezenty prezenty :)

Witajcie :)


Jak po świętach? Dużo do zrzucenia? Co dostałyście fajnego? :)

Ja chyba byłam niegrzeczna, bo dostałam mało, ale i tak jestem zadowolona.
Chcecie zobaczyć co dostałam? Zapraszam do obejrzenia :)



1. Maski rosyjskie Receptury Babuszki Agafii drożdżowa i jajeczna.
Od dawna o niż marzyłam, w końcu siostra mnie obdarowała obiema <3

2. Żel pod prysznic Avon Dazzling

3. Krem do rąk Avon Care z reniferkiem :)

4. Peeling błotny do twarzy Avon Planet Spa

5. Maseczka turecka z glinką Avon Planet Spa



6. Tusz Avon Super Shock


Znacie te produkty? Lubicie?
Czekam na Wasze komentarze :)
Pozdrawiam Misi :*

9 komentarzy:

  1. Nie znam tych produktów, chętnie bym wypróbowała te rosyjskie maski, bo jedną już mam i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te maski się albo kocha albo nie lubi. Ja jestem w tej pierwszej grupie :)

      Usuń
  2. Tusz miałam tylko w wersji wiosennej i jest bardzo spoko :) Krem do rąk też mam, ale jeszcze nie używałam. :) Fajne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają :) Mi się muszą podobać, bo sama wybrałam :D

      Usuń
  3. Niestety, nie znam tych produktów. Dawno nie przeglądałam oferty Avonu. Krem z reniferem wygląda sympatycznie. Chętnie przygarnęłabym ten produkt ze względu na ładne opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkty Avon mają ostatnio złą przylepkę. Sama bardzo je lubię :) Ja zażyczyłam sobie ten krem właśnie ze względu na reniferka :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. zazdroszcze tych maseczek rosyjskich, tez sie na nie czaje :) ciekawa jestem jak sie spiszą u Ciebie. a tusz avon super shock bardzo mnie zawiódł, nie dawal prawie żadnego efektu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie sprawdzają się bardzo dobrze, kiedyś spróbowałam od siostry i zażyczyłam sobie na święta :)
      A co do tuszu to bardzo podoba mi się to jak wydłuża ;)

      Usuń
  5. na rosyjskie maski też mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)