poniedziałek, 9 grudnia 2013

Moje ulubione kosmetyki cz. 1

Witajcie :)


Już od dawna szykuję się na notkę tego typu, w końcu się za nią zabrałam :)


1. Lakier do paznokci Golden Rose  Rich Color


2. Tusz do rzęs The Colossal 
3. Eyeliner w słoiczku Catrice
4. Podkład w musie Rimmel Stay Matte

5. Zmywacz do paznokci Coral wzmacniający

6. Dwufazowy płyn do demakijażu Ziaja

7. Krem do rąk Planet Spa (różne wersje)

8. Antyperspirant Rexona clear aqua

9. Masło do ciała Tutti Frutti karmel i cynamon

A jakie są Wasze ulubione kosmetyki?
Pozdrawiam Misi :)

7 komentarzy:

  1. Moim ulubieńcem jest ostatnio biało-czerwona maska do włosów z L'oreal, szampon aloesowy Equilibra, Dark Angels z Lusha i błyszczyk z Clarins :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego podkładu używam od czasu promocji w rossmanie i póki co się lubimy :D Genialnie się nakłada gąbeczką-jajeczkiem typu beauty blender ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nakładam ją palcami i też bardzo wygodnie mi się to robi :)

      Usuń
  3. Nie miałam okazji używać żadnego z powyższych kosmetyków, a szkoda ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja takze nic z tego nie wypróbowałam:(
    Zapraszam też na konkurs na moim blogu, do wygrania zestaw hammam: czarne mydło Savon Noir i rękawica Kessa!
    http://madie.randan.pl/konkurs-wygraj-zestaw-hammam-czarne-mydlo-savon-noir-i-rekawice-kessa/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten lakier do paznokci GR. :) Tusz do rzęs mój nr 1, tylko w wersji klasycznej :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)