piątek, 20 grudnia 2013

Moje pazurki

Witajcie :)

Ostatnio postanowiłam zapuścić paznokcie, do tego spiłowałam je na prostokąt. Chwaliłam się już tym na instagramie, ale jeszcze nie pisałam tutaj, nie ma co pisać, za to porcja moich paznokciowych zdjęć ;)








Niestety tydzień temu złamał mi się jeden paznokieć i pękały mi paznokcie przy kciukach więc byłam zmuszona je skrócić... W dodatku przed świętami długie paznokcie raczej by mi przeszkadzały. Mam nadzieję, że niedługo znów będą długie :)

Pozdrawiam Misi :*

7 komentarzy:

  1. U mnie też się co chwilę coś łamie. Rosną Ci tak ładnie same z siebie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tylko dzięki Eveline 8w1 rosną mi tak pięknie :)

      Usuń
  2. Wow moje marzenie mieć takie paznokcie! Trzecie zdjęcie - piękne! Jaki to lakier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają :) Polecam Eveline 8w1 :)
      A ten lakier to Miss Sporty w kolorze mlecznym, niestety nie powiem jaki ma numer...
      Dokładnie ten: http://4.bp.blogspot.com/-RyebHe1Emsc/UpOQUm2oaoI/AAAAAAAABSE/1msL7HJrssk/s1600/DSCN5388.JPG

      Usuń
  3. Musze Ci powiedzieć, że tak sobie skakałam po blogach bez czytania, oglądając zdjęcia patrze na te i myśle sobie "fajnie inspiracje z neta" a potem wracam, czytam, że to Twoje i takie wooooow *.*

    Wesolych Swiąt tak w ogóle:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiesz jak bardzo się cieszę :)

    Również życzę Wesołych Świąt i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładne paznokcie masz, szkoda, że Ci się złamał jeden - znam ten ból :(

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)