poniedziałek, 23 grudnia 2013

Kochany Mikołaju :)

Witajcie :)

Znowu święta, ten rok minął tak szybko, że nawet nie zdążyłam się spojrzeć, a pierwszy rok studiów za mną, wakacje jak z bicza strzelił i już ubieramy choinki :)

A ja jeszcze nie napisałam listu do św. Mikołaja :)
Chciałabym aby przyniósł mi coś, a myślę, że czyta blogi więc...

Kochany św. Mikołaju, z tej okazji, że byłam grzeczna liczę na jakiś mały prezent od Ciebie. Żebyś nie miał problemu poniżej przedstawiam Ci listę prezentów, więc możesz sobie coś wybrać i mi podrzucić pod choinkę :)




1. Szczoteczka elektryczna aby lepiej dbać o zęby.
2. Suszarka z jonizacją i zimnym nawiewem aby szybciej suszyć włosy i to bez puszenia ich.
3. Ciepłe kapcie aby nie pozwolić zmarznąć stopom.
4. Nowy aparat fotograficzny aby móc robić lepsze zdjęcia.
5. Torebka aby móc pomieścić w niej wszystkie skarby.
6. Szpilki aby nauczyć się chodzić.
7. Turban Turbie Twist aby maski i oleje mogły się lepiej wchłaniać.
8. Masę rosyjskich kosmetyków aby bardziej o siebie zadbać.
9. Mydło Aleppo aby skóra na buzi była ładna.
10. Kosmetyki The Body Shop aby zrobić przyjemność ciału.


Mikołaju, mam nadzieję, że podczytujesz mojego bloga i sprawisz mi radość, którym z tych prezentów :)

Pozdrawiam Misi :*

6 komentarzy:

  1. Troche późny ten list, mam nadzieje że mikołaj jeszcze nie zrobił świątecznych zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi sie marzy lustrzanka ale na razie mam aparat od Mikołaja, wiec musi mi dobrze słuzyc :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)